Život

Život

Anotace: Jen se vykecávám:)Někdy mám deprese a pak to tak vypadá ;)

Život, co však toto slovo doopravdy označuje?
Kdo to v dnešní době ví?
Život, z toho slova má čišet svoboda, radost z každého dne, ale co z něj čiší není ani radost ani svoboda. Mnoho lidí je se svým životem nespokojená, což mě přivádí k otázce "Tak proč s tím nikdo nic nedělá?" to se chtějí ti lidé trápit až do smrti, aby si na smrtelné posteli posteskly a umřeli aniž dosáhly vnitřního uspokojení z dobře odžitého života?
Proč se bojí něco změnit? Přestat předstírat radost a spokojenost?
Zřejmně je to proto, že neumí myslet sami za sebe, vlastně dnes za lidi myslí časopisy, televize a lidé sami si už nedokáží ani bez podpory časáku zavázat tkaničky u bot. Je to ale potupa pro rasu jež si myslí, že je pánem tvorstva na Zemi.
A aby toho nebylo ještě dost, rodiče lajnují svým dětem život aniž by se zajímaly o to co jejich děti chtějí. Vybírají jim školu a pak je nutí chodit do práce, kterou jim vybraly.
Proč, ale furt někoho poslouchat? To jedinec sám je strůjce vlastního štěstí.
Ani se mi nelíbí časopisy, podle kterých se mladé i staré komety oblékají. Otevřely jste někdy oči dokořán, vyšli ven, zaply mozek a rozhlédly se? Ne? Tak to udělejte!!! Ale výsledek se vám nebude líbit.
Kolem pobíhají mladé dívky, které si stěžují na násilníky, pedofily a různé další pochybné existence. Ale aby se podívaly do zrcadla pořádně a zjistily proč je znásliňují, to už se jim nechce hlavně, že jim to sluší a kámošky závidí. Popravdě řečeno, ty holky si o to říkají sami, ani lehké děvy z E55 nechodí tak vymoděné jako dnešní mládež a staré rajdy(ikdyž po nich se už většinou ani násilník neohlédne).
Lidé si dělají život sami takový jaký ho mají ať je dobrý či zlý. Dokud se nikdo neodhodlá něco změnit, půjde vše k čertu po dalších tisíce let lidské existence.
Podle mě je důležité být ve svém životě spokojená a rovněž se svým životem spokojená, ale kolik lidí tohle může říct?
"Jsem spokojený se svým životem."
Vlastně nikdo a pokud to někdo říká, ostatní si o něm myslí, že utekl z blázince.
A další věc, která mě mrzí na životě ostatních je, že si lidé neumí užívat krásných věcí v životě. Berou je jako něco zlého a zakázaného, ale proč? Patří přece k životu, tak proč si jich neužít dokud je čas?
Lidé prostě žijí v citovém ústraní jen se zdánlivě otevřenou duší a srdcem. Ale tento svět potřebuje radost, svobodu i lásku, přátelství, porozumění, toleranci a hlavně potřebuje opravdové city a ne jen jejich náhražky.
Proboha lidi!!!! Přestaňte se vydávat za něco co nejste!! Začněte to být vy, jen a jen vy sami!!! Už žádné moudra z časopisů a držení diet!!!! ;)
To vy řídíte svůj život, tak se tak už začněte chovat!!!
Říkáte si dospělí, ale nejednáte tak, jen se ustrašeně válíte pod stolem a čekáte, že vás někdo ochrání. Ale ochránit se můžete jen vy sami, nikdo jiný to za vás neudělá.
Když nezměníte sami sebe, jak chcete změnit svět? Jak chcete žít život, který by se vám líbil?
Vzepřete se už konečně a žíjte jak cítíte v srdci, že žít máte, protože jen tak je to správně.
Autor Rhiana E. Nebresk, 27.06.2006
Přečteno 494x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

žij tak, jak ti to svědomí dovolí.

26.07.2012 21:27:19 | CCGREE

Napsal jsi to velmi krasne, neni co k tomu dodat, preji Te stastny zivot a pis.

09.04.2007 00:47:00 | carodejka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí