Minulost

Minulost

Anotace: Všechno musí mít začátek i konec. Nekončí jen to co nezačíná!

Všechno začalo tak náhle a ještě náhleji to skončilo. Když koukám na ten poslední lístek a čekám kdy i ten odpadne, přemýšlím jestli je na světě něco, co nikdy neskončí, neodpdne nebo neodejde?! V tom doufám, že i ta vnitřní bolest a černota, která v mém nitru je a přebývá někdy odejde. Doufám že ano a pak budu moci s klidným srdrcem a čistou hlavou přemýšlet co mi to, co sem prožila dalo a v čem jsem teď jiná, silnější a možná i moudřejší. A ne přemýšlet, co mohlo být jinak, protože teď už to stejně nezměním. Není důležité že to skončilo, ale že to vůbec někdy bylo. A staly se ty nádherné chvíle, které by s nikým jiným nebyly tak krásné. Vzpomínám na ně, jako kdyby se staly včera, kdo ví co se ještě stane? Co bylo, už pominulo, ale co bude? Kdo ví?! V mé hlavě odbíjí poslední vteřiny a tyhle má poslední slova, která právě předávám těmhle prázdným stránkám v dopise bez adresáta.
Autor Christie, 09.07.2006
Přečteno 324x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Máš pravdu; člověk někdy lituje minulosti, ale proč, když tam nenajde jen to špatný.?. Je fakt skvělý si říct, že byly i ty nádherný chvilky. Jenže člověk má ten problém, že má tendenci vzpomínat spíš na ty špatný věci nebo události v jeho životě. Ale já doufám, že ty to budeš zvládat i dál tak, jako doteď - když si totiž tohle přečteš pokaždý, když tě napadne nějaká špatná událost, mělo by ti to pomoct si uvědomit, že není jen to špatný - protože jsi to sama napsala. ;o)

09.07.2006 22:05:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí