Už je to vážné.

Už je to vážné.

Anotace: no aspoň si to myslím, ale já nejsem objektivní, posuďte sami

Tak a mám tu další soumrak. Dneska to byl dost nudný den, je zajímavé, jak se prolíná s těmi ostatními, jsou všechny tak stejné, zbytečné, osamělé. Nevím, ani který den jsem byl pryč z domova a kdy jsem se vrátil. Nevím jestli to bylo včera ? Nebo to bylo dnes? No já vlastně ani nevím co je za den dneska, na času už mi nijak nesejde. Ještě, že je něco jako tma a světlo, abych poznal jestli je den nebo noc. Radši kdyby mi někdo pomohl, aby to zítra nebylo zase jako dnes, protože už ztrácím sílu znovu vstát, jelikož pro to nemám žádný dobrý důvod. No spíš doufám že už nevstanu, kdo ví.... Asi už se to dostalo tak deleko, že už není vidět zpátky ani dopředu.
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 22.07.2006
Přečteno 448x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Vždycky je naděje a té se drž...*:)

24.04.2011 09:54:00 | PIPSQUEAK

jen pro pořádek: nejsem MUDr ani jinej dochtor, takže moje diagnóza i terapie můžou být scestné a je třeba to brát tak, jak je to napsané: s humorem.
j.c.ben

22.08.2006 23:39:00 | j.c.

pekny navod. tyjo, haluz:) fakt jako

22.08.2006 16:01:00 | sejko_no_pi

no tak sem prolít tvoji tvorbu. musím říct že seš na nejlepší cestě do záhuby s visačkou na krku: "schizofrenik"
tak a teď co s tím:
než sebou definitivně švihneš do kopřiv, vyzkoušej moji radu: začni si honit ptáka! třeba tě to začne bavit a ten svůj konec ještě na chvíli odložíš. až tě budou bolet obě ruce, tak se začni poohlížet po nějaký holce, protože ono je to fajn /pro začátek se nesmíš ohlížet na vizáž/. pokud dojdeš do téhle fáze, máš napůl vyhráno, páč ženskou v mrazáku ani pod postelí nenajdeš, budeš tudíž muset mezi lidi. na tu slávu si vem nějaký přilehavý tričko, aby baby viděly ty tvoje vymakaný bicepsy, pokud si tedy řádně "trénoval". na svalnatý kluky mají holky spadýno /doufám že tomu tak je i v práglu/,tím to budeš mít snažší. a až si ji přivedeš domů, věř že tě naučí pár bezva dobrejch fíglů, neb holky to chtěj taky! no a seš z toho skoro venku. pakliže tě potrefí při té příležitosti fenomén jménem láska, zapomeneš na funus, žiletky a podobný voloviny co tě doteď napadaly. a vo to de... tak, víc nevím co bych ti poradil, snad jen: s úsměvem de všecko líp. měj se chlape...
j.c.ben

22.08.2006 14:35:00 | j.c.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí