Lidé...

Lidé...

Anotace: Opravdu se chcete vyznat v lidech?

Tak sem dneska slyšel, že se prej vyznám v lidech... to je teda divný, že o tom nevím. Kdybych se přece vyznal v lidech, dokázal bych odhadnout jejich reakce, ne? Třeba zrovna tohle: Naši nejsou zrovna ten typ, co chápe pubertální život. Bánda mých kámošů (a kámošek) mě přemluvila, abych se šel taťky zeptat, jestli můžu u jednoho z nich přespat. A on na to, že jo... Tohle sem fakt nečekal. Popravdě řečeno sem čekal, že mě ještě seřve za tak nehorázní otázku. Ale ono nic... Je to celé také čudné.

Kdybych se vyznal v lidech, vyznal bych se i v holkách. Jenže to právě ne. Holky se totiž nedají pochopit. Buď čekají něco nadpozemskýho ony od vás, nebo vy si zas myslíte, že je něco na správné cestě... a ono nic. A pak že se vyznám v lidech...

Vyznám se sám v sobě, vyznám se ve svém papouškovi, vyznám se ve svém počítači, ve své stolní lampě, v taťkovém autě... ale rozhodně ne v lidech. Vždyť ten, kdo by se v nich vyznal, by nemohl být člověk (po psychické stránce). Už jen sama skutečnost, že ten dotyčný člověk je, vyvrací tu možnost, aby se v ostatních vyznal, nebo ne?
Autor dark_stuff, 23.07.2006
Přečteno 474x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ad odstavec jedna: tohle se mi taky jednou stalo :D a taky jsem čučela s pusou dokořán :D

ad odstavec dve: tohle tvrdí i holky o klukách, zřejmě se to nikdy nezmění, protože kdyby jo, nebyla by to přece taková zábava a ztratilo by to svoje kouzlo, nebo ne?:)

ad odstavec tři: tvrzení, že se v něčem vyznám je dost relativní. A už vůbec nemůžu říct, že se vyznám v sobě, takže pokud Ty jo, tak Ti upřímně blahopřeju :)

01.06.2007 17:05:00 | Emis

Někdy se v cizích lidech vyznáš líp,než v sobě.Jenom musíš sledovat,a naslouchat.Všichni si myslíme,že sami sebe známe dokonale,ale naše představa o sobě je složená z toho,jací bysme chtěli být,jaké máme pocity,seběvědomí,a také jak si myslíme,že nás vidí ostatní.Nebuď si tak jistý,že se znáš.

25.08.2006 11:27:00 | GJC

Opravdu? Opravdu se vyzná sám v sobě?

24.07.2006 18:44:00 | janicka

Opravdu? Opravdu se vyzná sám v sobě?

24.07.2006 18:44:00 | janicka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí