Srovnání

Srovnání

Anotace: Nepocitujete nostalgii. Tohle asi spíše osloví starší generace.

Když srovnám život teď a předtím, nemůžu se ubránit jisté nostalgii. Dáme-li dohromady tři hlavní body výjde nám:

před:1) technika na nižší úrovni, i věda
2) lidé si více vážili svých vztahů
3) nedostatek věcí

nyní 1) věda i technika na vysokém stupni rozvoje
2) špatné mezilidské vztahy
3) dostatek všeho

Laicky řečeno: Dříve jelikož neměli, viz body uvedené výše, udržovali lepší vztahy než dnes.
Stačí jít do hospody. Před lety by tam seděli lidé poklidně popíjeli a diskutovali o politice ( tajně) nebo o životě, práci atd. A dnes Mladí lidi, jenž se zpijí do němoty, přitom diskutují pouze o tom, že Sandra má pěkná prsa a že Karel chodí s Michalou atd. Jedne řekne trojhlavý vtip, všichni se jako klauni zasmějí a jdou se zhulit trávou.
Také se dnes lidé honí za kariérou než za rodinou. Říkají si: rodina počká, hlavně výš a výš. A než se to splní je dotyčnému kolem třiceti, pak se teprve ohlíží za sebou, že by bylo třeba naplánovat potomctvo.
Nevím možná ře křivdím, možná mi dáte zapravdu a možná vás něco napadne.
Autor Divant Delvare, 26.07.2006
Přečteno 320x
Tipy 1
Poslední tipující: Iv
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pravda.

29.11.2010 05:16:00 | Iv

Minulost vrátit nejde ale můžem změnit budoucnost a to i jeden jediný člověk pokud to bude skutečně chtít a pokud bude ochoten tomu něco obětovat.

31.07.2006 20:14:00 | anduine

Svět se pomalu obrací ke špatnostem. Morálka klesá. Lidé si nahrazují lásku sexem, zážitky drogou. Máš naprostou pravdu! My se však musíme zamyslet nad tím, proč to tak je? A za druhé: jak to my samotní můžeme změnit?

28.07.2006 17:03:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí