Muži a ženy- věčné téma

Muži a ženy- věčné téma

Anotace: Asi mám zas depku :(

Muži a ženy, odlišné světy. To jsou kecy magorů, kteří si myslí jak nejsou chytří a přitom jsou od pravdy tak vzdáleni až to bolí. Nejsou to odlišné světy, ba naopak...
Muži a ženy jsou stejní jen každý získává v životě to co chce jinak než ten druhý, ale to je přece nečiní odlišnými. Kéž by všichni schodili ty masky, masky které nosí a nikdy nesundávají, protože se bojí co by pod nimi našli. I dítě je upřímnější než jeho rodič, hanba, hanba povídám!!! Je to hanba všech rodičů! Místo toho, aby v dětech pěstovali pravdomluvnost a podporovali bití toho upřímného srdéčka, šlapou po něm jako po nejkrásnější květině jen proto, že je krásnější a ušlechtilejší než oni sami. Co víc dodat? Kdyby k sobě byly lidi tak upřímní jako jsou děti k dospělím už by se neříkalo muž je z marsu a žena z venuše.
Upřímnost schází v životě všech.
Tolerance je již dávno mrtvá.
V přátelství nikdo nevěří.
Lásku každý proklíná.
Smrt je vítána.
Pravdomluvnost ovládají jen děti.
Jen naděje zůstává, naděje snílků jako jsem já.
Snad si jen přeju, aby to tak bylo nebo jsem jedna z mála kdo si to uvědomyl. Ženy a muži jsou jeden svět, který válčí sám proti sobě.
Autor Rhiana E. Nebresk, 01.08.2006
Přečteno 430x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ano, musím souhlasit,je to tak ! bohužel je to smutné,kazíme tento svět.

08.05.2007 09:20:00 | Makoušek

Říká se, že pravdu mluví jen blázni, filozofové a děti. Proto blázny zavírají, filozofi neposlouchají a děti bijí.

24.04.2007 16:02:00 | Alucard

Krasne a velmi pravdive, jsi bajecna.

21.04.2007 19:41:00 | carodejka

Podepíši se Ti krví třeba hodinu po půlnoci...
Něco, tak pravdivého jsem nečetl dlouho!

21.04.2007 13:12:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí