Proč?

Proč?

Anotace: Nevím, ale o tomhle přemýšlím už hodně dlouho, a tak se chci s vámi o to podělit!

Vždycky, když se pohádám s tím svým broučkem, tak přemýšlím, proč se to všechno tak musí změnit! Na začátcích je to pokaždé tak krásné... a pak? Kam se láska, tolerance a důvěra ztrácí? A jak vlastně vzniká důvěra? Není snadné věřit někomu, koho člověk nezná, ale ještě těžší je věřit člověku, kterého už poznal a má o něm svůj obrázek! Jenže proč ta hnusná nedůvěra všechno tak ničí? Proč je tak těžké začít někomu věřit? Kdybyste někdo měl nějaký nápady, tak určitě napište, sama se v tom topím!
Autor Milenka, 17.08.2006
Přečteno 356x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ono je to v podstatě jednoduché. Z vlastní zkušenosti vím, že jde jen a jen o toleranci. Lidé jsou nedokonalí a mají spoustu chyb. Pokud bych měl své milé vyčítat její chyby a nedokonalosti, pak bych to mohl dělat od rána do večera. Člověk každou chvíli udělá nějakou chybu. Důležité je milovat druhého člověka i s jeho chybami a nedostatky.
Jestliže nejsi schopna milovat svého přítele i s jeho chybami a každou chvíli mu vyčteš, že je takový nebo makový, pak to není láska. Láska je o odevzdání, o vzájemném sdílení. Stačí se naučit respektovat toho druhého a odpouštět mu jeho chyby. To je to nejtěžší. Vcelku vzato jsem se to naučil a s mou přítelkyní mám nádherný vztah. Samozřejmě ji občas něco vyčtu, ale s láskou.
A to je druhá věc. Jestliže mu chceš říct, že něco udělal špatně nebo se s ním kvůli něčeho hádáš, dělej to s láskou! Pravda bez lásky bolí. Hodně. Takže pokud mu něco vyčítáš, nedělej to s úmyslem ublížit mu, ale vysvětlit mu jeho chybu.
Tvůj přítel není tvůj majetek. Je to někdo, kým jsi byla obdarována, abyste šli kus cesty životem společně. Ber to tak, že je to dárek, který si nezasloužíš. Tak k němu i přistupuj. S maximální láskou a radostí.
Vím, není to jednoduché. Ale všechno chce cvik. Důležité je začít s tím. Vždycky, když ti bude na příteli něco vadit, řekni si, že je to nezasloužený dar. Uvědom si, že ty máš také své chyby. Nekritizuj, ale s láskou mu naznač, co dělá špatně. Pokud uděláš chybu ty, otevřeně to přiznej a omluv se. Je to těžké, ale ne nemožné:-))))
Spousta vztahů dneska končí proto, že jeden člověk si myslí, že toho druhého vlastní a on se proto musí chovat přesně podle jeho představ. Tak to není a nemá to tak být. To je falešná představa.
No, už jsem toho nakecal dost. Jestli chceš, tak odepiš a můžeme si ještě pokecat. Zajímavé téma:-))

S požehnáním

18.08.2006 13:34:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí