Růže

Růže

Anotace: Tak tohle je snad už taky za mnou

Až mi jednou někdo řekne, že ty růže který kvetou každej rok, támhle u toho plotu, že ty růže který voněj každej rok stejně omamně a pořád maj trny stejně zrádný..Až mi jednou někdo řekne že ty růže jsou umělý, můžu se bez pocitu vinny podívat obloze do tváře? Můžu snad popřít motýlí krásu v jediném máchnutí perleťových křídel? A můžu okvětní plátky shrabat na hromádku a vyhodit do smetí? Je tohle správné? Mám zapomenout, že jsem kdysi milovala tu lacinou vůni růží? Mám vykřičet do světa, že všechny ty oblaka v mých očích, že to nejsem já? A až někdo popře moji duši, mám vůbec jistotu, mám jistotu že ji někdo objeví? Že ji někdo vyloví zmuchlanou a potrhanou z peřejí? A když zkusím máchnout křídly, když to přeci jen dokážu, vcítit se do jediného okamžiku všemi pírky svého bytí, mám jistotu že vzlétnu? Tisíckrát se dotknout nebe, ale nikdy nestisknout nabízenou dlaň s vděčností ve tváři... V každém pochybu prstů tisíce záhybů a tisíce nevyslovených otázek...Na každičké řase jedna slza za nesplněné sny. Taková jsem já. Z hlavou skloněnou pozoruji svoje vzdušné zámky odrážející se v kalužích a mezi zrnkama písku hledám pevné základy. A pláču. Pláču když na střechách dnů po večerech vyplétám větvičky břečťanu ze svých vlasů. Pláču když mi slunce spálí hrdost na popel...Pláču jako každý jiný, sním jako každý jiný, žiji jako každý jiný...JSEM jako každý jiný, a proto pláču.
Autor Rozárenka, 25.08.2006
Přečteno 629x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

Hezké.Velmi hezké.Nikdy bych nedokázal nic takového napsat.

cituji:
Mám zapomenout, že jsem kdysi milovala tu lacinou vůni růží?

A ptám se:
A chceš zapomenout?

19.11.2007 17:57:00 | Replix

Líbí se mi tvůj způsob jakým se vyjadřuješ.. líbí se mi i myšlenka téhle ůvahy...

02.08.2007 11:26:00 | TerA

Líbí se mi jak píšeš. Je to dost dobré. A k těm růžím ja si myslím že všechno krásné má a musí mít v sobě trochu smutku a bolesti, abysme si toho vážili.

p.s. děkuji ti za tvé komentáře:-)

15.12.2006 20:49:00 | Henzeke

Už čtu tvůj druhý příspěvek. Moc se mmi to líbí. Čiší z tebe něco, co by mohl kdekdo závidět. S hrdostí a slzami v očích milovat tenhle život, bez jakýchkoli pochyb... a bez záchvěvu...

27.10.2006 17:57:00 | Dilla

jo, jsi člověk, ale neřekla bych jen tak ledajakej, aspoň podle toho co píšeš...ale pokud chceš vybočit z davu víc, šáhni po nějakém avantgardním stylu(výsledek zaručen:nádherně šeptavé pomluvy nudných spolužaček, spousta divných pohledů, a šílené přezdívky, nádhera:)))
mě teda na růžích přitahuje zrovna to, že píchají, že se brání, aby k nim oškliví lidi čichali a trhali je...aspoůn se pomstí. Vůně je nádherná, neřekla bych že laciná. laciná je vůně pěny do koupele, parfému, aromatických svíček, ale růží?ne-e...

23.09.2006 21:50:00 | Trdlo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí