Nespokojenost se sebou samým

Nespokojenost se sebou samým

Anotace: Tato úvaha je věnována jednomu z mých v současnosti nejlepších kamarádů. Díky němu jsem se rozhodl ji napsat.

Aby bylo jasno. Je mi 19 a půl, mám alespoň myslím dost kamarádů, no, spíš přátel, nyní slovy dva opravdové kamarády a pěkné 4 (hlavně ten 4.) roky samoty.
Je to moje první úvaha, když nepočítám ty školní. Tak prosím omluvte nějaké ty překlepy.
Žiji v poklidné městské čtvrti jménem Strašnice, bydlím tu již od narození a jsem takřka spokojen. Ale poslední pěknou řadu pátků se leccos změnilo, ne ani tak tady jako můj život. Kamarádi z dětství mě přestávali zdravit, začali mnou opovrhovat a jejich rodiče, kamarádi mých rodičů ? Divím se, že si pamatují mé jméno.
Naštěstí kamarád (ne jeden z těch 2) mě seznámil s jeho kamarády a tak přátel přibylo. Nějaký čas jsem trávil své volno s nimi. Poslední rok na škole se blížil a já se zas vrátil ke kamarádům-ne k těm z dětství, co mnou opovrhují ale ke kamarádům ze základní školy, kterými jsem chvíli opovrhoval já v předešlém roku. Začal jsem s nimi zas chodit ven a řešit naši společnou samotu ve vztazích k opačnému pohlaví. Tyto mé osobní problémy přibývaly s časem stráveným s těmito přáteli. I přesto, že jsem věděl, že i oni jsou na tom podobně. Vždy jsme totiž došli k závěru, že holky stojí o ty svině-nagelovaný co neznají hodnotu peněz a nechávají se od svých holek zvát. Pravda, je to problém těch holek ale pak jsou tu ti samí týpci, o nějakých ještě 5,10 let starší než pouhé svině. Jak si pak my, v našem věku můžem najít ,,nějakou" holku, když jsou rozebrané od kolegů co vydělávají a ne jen na ně, ale i na své manželky a nějaké to děcko !
Do konce školního roku jsem měl stejný názor. Jenže pak přišly 2 zlomy- 1. na prázdninovém pobytu v Českých Budějovicích. Tam jsem poznal...teď nevím jak ji nazvat, hérečku. Chápu, že jak je taková holka sebemíň hezká, je to prostě fiflena. Od té doby jsem se bál seznámit se s jen ,,nějakou hezkou hokou". Pak přišel zlom 2.- bylo to na taktéž prázdninovém pobytu, akorád ve Dvoře Královém. Tam jsem poznal takové dvě duše. Byly na tom pobytu s námi. I přesto, že obě byly krásné, ač každá jiná, nedaly a nedají se srovnat s těmi pražskými hérečkami. Co jsem se vrátil do Prahy, byla to tu od té doby samá hérečka. Taková ta, co se chodí jen pobavit. Já se chodím bavit taky ale nežiji jen pro to. A přece (feministky mi to odpustí) u ženský je to jiný. Já, když se jdu bavit, tak do hospody ale sám bych už tam holku nehledal, takovou ne. Ten pobyt mi změnil pohled na každou holku. První pohled padne na postavu, hned ten další na obličej a třetí pohled ? Mám tě prokouklou holka.
Dnes už chápu, že nezáleží jenom na kráse. Zní to všedně a taky proto neříkám, že může mít klidně 150 kilo ale musí být sympatická, HODNÁ, a mít mě aspoň ráda...jo ráda, to je to správný slovo.
Odpusťte mi všemožné výlevy, úvaha jak jsem zmínil byla napsána pro jednoho z mých nejlepších kamarádů, i když se tak často nevidíme :) Budu rád, když napíšete svůj názor, ani ne tak na mě jako na pohled co se dnešních vztahů týče.
Autor Ekonom, 27.08.2006
Přečteno 851x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No me to celkem zaujalo, ja jsem holka, takze to muzu posoudit trosku z jiny stranky. Ja nekdy resim to samy akorat u kluku. Na vzhledu nezalezi, jde spis o dusi. Vetsina tech ,, sviní-nagelovaných ,, ji postradaj, a proto se na to ani moc neohlizim. Nejak poradne ani nevim jak to mam rict ksakru...No proste nezalezi tolik na vzhledu, staci kdyz porozumi, bude chytrej a mit me rad. Neco podobnyho jak ty rikas. Ovsem pak je tu jeste jeden muj velkej problem, ale to sem nepatri. Kdybych tenm komentar chtela dokoncit, bylo by to nadlouho. Tak to radsi necham takhle.

12.11.2006 20:21:00 | Trouble

No neni to sranda:-) Mě ten pobyt taky hodně změnil (dyť se podívejte na Skvělý zážitek) Úvaha to je hezká, já bych o tom taky moch vyprávět i když na každýho z nás to asi zapůsobilo trochu jinak

28.10.2006 13:53:00 | SirPsycho.sexy

Ohledně Amerického snu...nespletl jsem si americkou vysokou s high school, já psal o vysoké škole(teda mimo jiné)a tam jsou taky kapitáni družstev a taky roztleskávačky a taky tam chodí na obědy...Ale děkuju za komentář...

03.09.2006 14:30:00 | Walome

Ahoj, na první mimoškolní úvahu je to moc příjemné, umíš vyprávět. Možná to není kdovíjak slohově zajímavé, esteticky překotné, ale bezesporu je to pohlazení po mé mladé duši. Moc se mi nelíbí, že i na konci je něco jako tvůj vlastní epilog, protože prolog na začátku, kde se představuješ, je tam uveden velmi dobře, ale ten konec se mi tam moc nehodil. No, co víc říct, jen uvažuj dál jdeš správným směrem. Směrem ke spokojenému životu.

29.08.2006 16:50:00 | Findred z Celenu

Ráda,to je to správný slovo. No dobrý no, popravdě, ani mě ta úvaha nepřekvapila, respektive překvapila, jak je víc, nás zoufalejch. Mám takový pocit, že ten pobyt ve Dv.K. neotevřel oči pouze Tobě, ačkoliv nevím, jak bych to vlastně já měl vědět :) Ale nebudeme na Literu mlžit, takže to řeknu otevřeně. Jsem rád, že Ti pobyt na tý chalupě otevřel oči, ale je vidět , že každý si z ní odnesl něco jinýho. Ty jsi zjistil, že existují i jiné holky, já jsem zjistil, že se nemůžu upínat jen na tyhle dvě holky...Neni to prdel. A pokud bych měl hodnotit objektivně tu úvahu z literárního hlediska...odstavec by občas neuškodil :) Uvidíme se...

29.08.2006 15:24:00 | Walome

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí