Bláznova hvězda

Bláznova hvězda

Anotace: Tahle povídka vznikla poté, co jsem si přečetla stejnojmenou báseň od Lady Celebrian a Ayly. Asi tuhle povídku nepochopíte, pokud si tu báseň nepřečtete. I když, nebudu vás podceňovat...

Mam také svou hvězdu? Vždyť přece bláznem zvána jsem, když hledám vodu na poušti, když hledám světlo v temnotě. Bláznem zvána jsem, když si myslím, že jednou najdu své já a s ním přijde ráj. Že přijde konečně osvobození. Je to jen fata morgana? Ale já toužím, sním, dýchám, přeji si.. Je tak moc, když člověk žádá? Žádá si úctu, žádá si pocit jistoty, žádá si lásku? Nechci přece nic nemožného, nebo nesplnitelného. Chci jen zažít ten pocit, že když se otočím, nezbude za mnou jen konstrukce života, postavená z karet, viklající se při každém náporu větru. Ano, nejsem normální. Ne jako ostatní. Nemyslím si, že jsem divná. Myslím tím, že mám trochu jiný život. Mám ho přesně nalinkovaný. Tohle budeš, tohle ne. Protože musíš. A když ne, ublížíš si. Ne teď, ale jednou. Jednou to přijde, nečekaně. Bolest, strach. A není to planá výhrůžka. Je to pravda. Jak zpívá Nohavica: dejte mi krompáč, rýč a lopatu, já nejlépe znám své rozměry.. Dali mi ty nástroje, ale já jen ještě neznám své rozměry. Každý špatný krok je jen o něco hlubší hrob. Jednou do něj spadnu a nebude nikdo, kdo by mi mohl pomoct ven. Nevěříte mi? To nevadí. Já vám také nevěřím. Tohle je jen marné volání jedné osoby, co doufá. Doufá, že se jednou probudí a všechno bude pryč. Všechno tohle bude pryč. Čáry, které mám narýsované v budoucnosti, špatné kroky z minulosti. Bude jen přítomnost. Nemám svou hvězdu. A nejhorší je, že to vím...
Autor Angelon, 30.08.2006
Přečteno 343x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Důležitá je cesta a nikoli cíl (alespoň tento pocit má po přečtení Tvého dílka). Hezky se to četlo!

08.04.2007 00:38:00 | Juhunka

...rypava poznamka...krumpáč...:) jinak..máš hvězdu..každý ji nemusí mit na nebi nebo na cele...nevis kde je..tak taž se....přítele...

03.09.2006 16:01:00 | Ayla

Moc hezka uvaha Dark opravdu..riak dost o tvem pohledu na zivot a myslim ze se v nekterych bodech dost schodujem..
ja popravde pokud myslis ze nemas svou hvezdu,mozna si ji jen nehledala ci snad ji jen nevidis..ale rozhodne poznas az ji stratis...

02.09.2006 12:19:00 | Lady Celebrian

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí