Sportovci versus Lid

Sportovci versus Lid

Anotace: Zábava, egoizmus, šílenství... Jak jinak to nazvat?

Představa, kolik sportovci dostávají peněz je podle mého přímo odstrašujícím a zároveň perfektním příkladem jak to na zemi chodí. Mým názorem je, že každý člověk v něčem vyniká. Že vyniká ve sportu však neznamená, že je něco víc než čím jsou ostatní lidé. Slýchat sumy, za které přestupují fotbalisté z klubu do klubu, mě dohání k šílenství. Ještě více mě dohání k šílenství to, že tak odporně velké částky dostávají ti, kteří nejsou zemi zrovna dvakrát prospěšní. Nic proti nim, avšak vědci nebo například doktoři dostávají mizerný plat za to, že pomáhají světu. Sportovci dostávají stokrát, častokrát i více, peněz za to, že si čutají s míčem na uhlazeném trávnatém plácku ve všech možných koutech země. Neříkám, že nemám rád sport nebo, že by se měl omezovat. Jen říkám, že chirurgové a vyšetřovatelé vražd jsou buzeni uprostřed noci, aby lidem zachraňovali životy. A bezpochyby se u toho pěkně nadřou. Přesto dostávají o pár nul nižší platy. Ptám se proč? Opět narážíme na lidskou hloupost? Ano, snad nic jiného to ani nemůže být. Vše jsou to marketingové plány, jak si zařídit přes peníze jiného, peníze i pro sebe? upřímně... Zajímá člověka víc za kolik sekund proběhnou svalovci sto metrů než jestli se dá léčit rakovina? Ano... Hloupé lidi ano. A tak dál roste sportovní nadšení. Euforie, ve které se fanoušci dvou manšaftů ze stejné země navzájem napadají a ubližují si. Do oběhu se dostává stále více peněz. Protože sport lidi baví... a čím více je baví, tím větší bohatství připadá těm, co si ho nezaslouží. A tak se peníze dostávají do rukou nezvdělaných ranařů pobíhajících po ringu a mlátících cizí lidi. Peníze přes jejich ruce putují na nové Ferrari a předražené krámy, které slouží jen pro jejich osobní potřebu. Vzdělaní lidé, co jsou ochotní pomoci světu, se takového jmění nedočkávají a proto na tomto světě můžeme potkávat především zazobané arogantní hajzly a ne boháče, kteří si svoje peníze tvrdě vydřeli, vypracovali a zasloužili. Ale co s tím uděláme? Raději se bavíme než abychom zachráňovali ostatní, co se bavit nemohou, že? Ach ano... Jedna z mnoha mnou nepochopených absurdních situací na tomto světě - sportovci versus obyčejný lid...
Autor Darkspace, 30.08.2006
Přečteno 415x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jsem právě nedávno jela autem a nad tímhle jsem přemýšlela...ale vem si: Paris Hilton teď dostane koliksi milionů dolarů jenom za to, že půjde na pár dní do vily Big Brother....to stejný zpěváci, zpěvačky, sportovci...a naši pracujou děsně moc a tolik peněz zas nemáme :-( je to nespravedlivý, ale prostě se to tak zavedlo...

15.09.2007 16:26:00 | Iňulka

Luccissek: Nic proti sportu jako takovému, peněz se do toho ale vkládá moc. Přesně jak říkáš - jeden stupidní přestup fotbalisty z klubu do klubu vyjde na desítky milionů. Občas i na víc... Dík za koment, ještě víc za to, že souhlasíš. Aspoň někdo.

08.09.2007 13:34:00 | Darkspace

Já s tím souhlasím. A myslím, že na tom nejsou škodní jen doktoři, ale i ostatní TVRDĚ pracující. Nedávno jsem o tom taky uvažovala. Fotbalisti dostanou peníze za to, že dělají to co je baví. Ale ti kteří nemají navybranou a pomáhají svojí prací lidem, tak nic nedostanou. Matka se třemi dětmi bez otce a v podnájmu nemůže najít práci. A když jí najde, tak je to třeba uklízečka nebo prodavačka a dostane za to blbích pět nebo šest tisíc, který ji vystačí pro tři děti tak na tejden. Nebo chodí po brigádách. Otac který musí živit rodinu a dostane práci někde v dolech a těž za to dostane pár korun nebo jde na vojnu a strávý roky utrpením za nic.. V dnešním světě není spravedlnost...

08.09.2007 13:19:00 | Luccissek

S olympijádou souhlasim.

19.09.2006 21:34:00 | Darkspace

Mors: Tobě to vadit nemusí, ale mě ano. A že se to nedotýká obyčejných lidí podle mýho taky neni úplná pravda...

19.09.2006 21:33:00 | Darkspace

První příběh, který mi byl líto. Věřím, že se má dobře, i když vím, že nemá. Že chce být se mnou, s námi se všemi, ale nemůže a netuším, jak je to ve hvězdách s programem na koukání na zemi a jestli na ni vůbec vidí. Je to zlé. Už za ním nemůžu jít, protže by to bylo ještě horší.
...Bílé růže uvadnou, svíčky zhasnou a budou se muset zapálit nové. Ty ale svoukne vítr a kamínky malé děti "nasypou" na hromádky a po stranách poroste tráva. A všude bude ticho.
Nemůžu tam jít, nepřeje si to. Navíc se mu nelíbím, rozmazala se mi tužka. Jednou jsme za ním byli všichni. Včera naposledy.

18.09.2006 18:44:00 | Aaliyan

Prosím napiš k "Cestě z hvězd" víc, co si myslíš, ale radši jsi to nechtěl psát, napiš to, prosím.

18.09.2006 18:22:00 | Aaliyan

Občas to třeba i pomáhá. Během Olypijkých her účastnické země nesmí válčit a tak trochu se tím posiluje diplomatická stránka věci... Ty platy asi nejsou to pravý, ale pokud jsou lidi ochotný do toho dávat tolik, že se to vyplatí... Většinou do toho sportu přispívají spíše movití lidé, co si mhou dovolit chodit na fotbalová utkání káždý týden a kupovat blbosti svým dětem a nebo na něj přispívají hlupáci, co radši nežerou, aby mohli vidět svou hvězdu v akci. V obou případech mi je to ukradený, takže celkem nic moc špatnýho ten sport nedělá. Spíše motivuje a řekl bych že tím správným směrem. Hele, ať si je ty kluby platěj a pak třeba zkrachujou, nebo ať je firmy sponzorujou, jak chtěj. Mě se to nějak nedotkne a lidí potřebných taky ne. Že jsou potom bohatí lidi, kteří vlastně ani nemuseli chodit do školy, protože jim stačilo jenom každej den trénovat, takovej už holt náš divnej svět... Občas si taky říkám, že jsem neměl přestávat s fotbalem, ale to už je můj problém...:o)

05.09.2006 11:52:00 | Mors

Neřikam, že netrénují. Neřikam, že nedřou. Jen říkám, že je to podle mého všechno tak trochu zbytečný...

01.09.2006 22:03:00 | Darkspace

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí