Skvělý zážitek

Skvělý zážitek

Anotace: Krátký příběh inspirovaný 5-ti denním výletem na kamarádovu chatu. Ale všechno jednou končí...

Možná nikdy nebudu mít vlastní auto, plnou nádrž a vedle mě nebude sedět skvělá holka. V rádiu nebudou hrát Dani California a třeba už nikdy nepojedu na kamarádovu chatu. Nebudu grilovat na zahradě spolu s dalšími pěti skvělými lidmi a koukat na dvě naše krásná auta zaparkovaná na posekaném trávníku před chatou. Až zapadne slunce, asi nebudu hrát na kytaru a zpívat How deep is your love od Bee Gees s pár panáky vodky. Možná ano, ale ke svému hraní asi neuslyším dva dívčí hlasy a neuslyším krásný zvuk flétny až si budu připíjet se svým nejlepším kamarádem. Nebudu brečet smíchy a přitom koukat do Jejích očí. Nebudu v noci sledovat béčkové seriály a reality show s kamarády a kamarádkami v ložnici a nebudu se smát hláškám těm troubům z televize. A nebudu ležet vedle Ní.
Asi vedle Ní nebudu usínat, v noci neuslyším její jemné oddechování a její krásný obličej nebude to první, co ráno spatřím. A neucítím doteky jejích rukou na svém těle.
Nic nelze zopakovat, lze jen zažít něco nového, třeba i lepšího. Těch pět dní uteklo jako voda a není mi líto, že to skončilo. Jsem rád že jsem je zažil.
Autor SirPsycho.sexy, 31.08.2006
Přečteno 513x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

,,No Adame, já si myslím, že Vy na to zatím ještě nemáte."
Inu pěkná to úvaha. Skoro bych jí neměl ani co vytknout, ani bych neměl kritizovat ale...
Je fakt pozoruhodný, že když někdo něco píše se zápalem, ač třeba poprvý, jde mu to. A ty jsi toho vzácným příkladem. U mě to bylo podobný jako s Nespokojeností se sebou samým, a to jsem tady už druhou řadu.
No, zpočátku je jasný, o co tam jde ale konec jaksi taksi postrádá pointu.

12.10.2006 08:29:00 | Ekonom

Žjowa, tak si myslím, že pokud na tom budeš pracovat, tak tě potká to samé, co mě:) Je to strašně pěkně napsané. Važ si těch okamžiků.. Protože všechno je fakt jen jednou a žádný okamžik už NIKDY nebude stejnej, i když tak bude vypadat.. Přeju moooooooooc štěstí:o)

03.09.2006 15:55:00 | Katitek

Ty jo, popravdě po prvních třech větách jsem si říkal ach jo...ale potom se mi zdálo dost dobrý, takhle to vypadá, že jsi se do Ní zamiloval, ale jasné to z té "úvahy" není. No a ta poznámka o nejlepším kamarádovi mě dojala, ačkoliv Tě vůbec neznám a nevím, koho tím můžeš myslet :))))) A Ona je určitě úžasná...

31.08.2006 19:37:00 | Walome

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí