čas

čas

Anotace: určitě každého z nás zajímá, co by, kdyby....

Už tolikrát jsem přemýšlela nad tím, co by se vlastně stalo, nebo, co by vůbec bylo, kdybych se narodila někde jinde, jiným rodičům, kdybych měla jiné spolužáky... no prostě, kdybyste byli ovlivňováni někým jiným; častokrát jsem to promýšlela a promýšlím, ale zjistila jsem, že konce se nikdy nedoberu - o spoustě témat jsem přemýšlela, a z nějakého důvodu jsem o nich přemýšlela tak, že pak jsem na to vůbec myslet nemusela myslet, ale tohle je prostě věc, na kterou myslím, kudy chodím... a myslím, že odpověď nenajdu, možná ji ani nečekám, protože je krásné, když něco nevíme, je krásné, když je před námi něco skryto... nemohou být skryty důležité životní otázky, ale tato otázka bude navždy uzavřena v mém srdci a mysli, ale díky pokroku může být uveřejněna i tady - na internetu; vím, že je to trapný, ale chtěla jsem to aspoň vyzkoušet.
Autor Elí, 31.08.2006
Přečteno 327x
Tipy 1
Poslední tipující: James Tony
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Pěkná úvaha, ale znám Tě, a byla bys schopná napsat celou knihu stejné kvality. Dávam Ti typ, ale jen za to, že máš dobré myšlenky. Super typ by bylo kdybys to rozvedla, abychom měli co číst.

Jinak Zdrc Brc Brouku

09.01.2009 21:14:00 | James Tony

O tom snad občas přemýšlel každý ;) Chtělo by to trošku učesat, aby byla ta úvaha přehlednější... Krásný den

25.10.2006 08:18:00 | Obyčejný básník

Je to pravda. Mohlo by to být trochu delší, abys rozvinula svojí myšlenku

01.09.2006 18:07:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí