Co vlastně chceme?

Co vlastně chceme?

Anotace: Život plyne, ale kam... Jsme stále pány svého osudu?

Tak nevím. Proč se v horku schováváme do stínu a v zimě hledáme slunce? Proč si naříkáme, že něco nemáme a proč, když to máme, chceme víc? Proč jdeme do manželství když víme, že budeme toužit po jiných lidech? Chceme se snad celý život trápit? A nebo skutečně věříme ve věčnou lásku? Proč se v dnešní době stále více lidí zabývá životy druhých, zatímco ten jejich chátrá? A proč mají hezký holky po svém boku stále ošklivější protějšky? Co hýbe tímhle světem? Jsme to stále ještě mi, sami za sebe? Anebo za nás rozhodují jiní. Všude kolem na nás útočí reklama, bulvár je nejprodávanější periodikum a zprávy v televizi jsou rok od roku temnější. Nadnárodní společnosti začínají ovládat svět a politici je v tom ještě podporují. To vážně musí jít vždy o peníze? Kolik lidí kvůli nim hladový, umírá anebo se povyšuje nad ostatní? Kdo je tvrdší bude mít víc peněz? Proč je méně lásky? Proč se už neradujeme z maličkostí? Proč je velký lepší než malý? A proč chceme žít čím dál rychleji? Každý den tímhle tempem se připravujeme o vlastní prostor. Prostor, kde můžeme být sami sebou. A nebo už nechceme žít sami za sebe?
Autor davesan, 22.09.2006
Přečteno 408x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Ano, lidé vědí, že láska a přátelství jsou více než peníze, ale žijeme ve společnosti ovládané právě těmi penězi a kdo chce být úspěšný, zajistit rodině dobrý život, musí se té společnosti přizpůsobit. Je v něm i hodně lásky a přátelství, ale není jí dost pro všechny. Já hovořím za sebe, za své myšlenky a zkušenosti a takto se mi dnešní svět jeví. Vím, že nic není černé ani bílé, ale té tmy je přece jen více. Žijeme naštěstí ve světě, kde si můžeme sami svobodně zvolit svůj osud. Ale je to velmi těžké! Jak napsal jeden vynikající americký autor: "je těžké vytrhnout se z navyklého životního koloběhu, i když se nám protivý".

26.02.2007 18:23:00 | davesan

Hezky napsaný, ale s tvím názorem nesouhlasím. Peníze sice hýbou světem ale ještě stále jsou na světě lidé kteří ví že láska a přátelství je důležitější než peníze. A těchto lidí stále přibívá. Možná přeci jenom neskončí tento svět ve sračkách, alepon já v to věřím.

25.02.2007 18:41:00 | anduine

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí