Změna je život.

Změna je život.

Anotace: Sám, sám, sám

Něco o mně.
Mám, alespoň si to myslím, dost přátel. Můžu si s kýmkoliv vyjít jen tak ven. Vždycky si popovídáme o společném tématu ,,holky".
Když se něco u někoho změní v tomto směru, nemá to dlouhé trvání. Je to pro nás, co chodíme ven, takový nekonečný příběh. Příběh samoty.
Ale když se fakt cítím sám a potřebuji vypadnout z bytu, všichni jsou pryč nebo něco takovýho. Proto raději píši o přátelích, ne o kamarádech. V tomto směru jsem asi sobec, poněvadž mnozí z přátel mají pádný důvod, proč nejít ven.
Jenže někdy mám pocit, že mi ta samota leze na mozek. Přece nemůžu do nekonečna chodit ven s přáteli. Chci víc, chci vztah. Chci někoho, kdo mi pomůže, abych se necítil sám. Jenže jsem přesvědčen o tom, že když někoho takového budu mít, už se nebudu cítit sám.
Autor Ekonom, 25.09.2006
Přečteno 433x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak totaky znám .Samota se dá občas tak něják přebít, ale když se to už nedá, tak samota fakt moc bolí. Řekla bych, že samota je jedna z nejhorších věcí na světě.

29.10.2006 17:41:00 | Pajda 2

Já jsem pochopil.Někdy to cítím podobně

28.09.2006 08:04:00 | Muta cum liquida

O tom je vztah. Když chceš mít vztah, musíš být připraven něco obětovat. Musíš pro tu holku obětovat svůj čas, svoji lenivost, své srdce. Musíš ji milovat, odevzdat se ji a ve všem ji pomáhat. Jinak to nemá smysl:-))
Pokud nejsi připravený na vztah, nejsi připravený se obětovat, raději s tím ani nezačínej. Možná nejsi pro vztah zralý! To není myšleno jako urážka:-))
Spousta lidí začne vztah, táhnou to spolu třeba rok nebo dva, ale v tom vztahu je jen sobectví, neochota udělat něco pro druhého. Všechno chci pro sebe, druhý musí být takový, jak já to chci. Pak se takový vztah samozřejmě rozpadne a navíc ještě mnohdy následuje nenávist. To je o ničem.

S požehnáním

26.09.2006 11:36:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí