Youth of the nation

Youth of the nation

Anotace: ...

Tak se ukaž! Ukaž se ty nová krvi. Hrdě. Jdi po krku starým ideálům. Zboř je a vystavěj si lepší, radikálnější, víc pobuřující. Vyser se na hodnoty předcházející generace. Jsou na nic a my destruktivní depkaři od malinka neuznáváme krásu. Vzájemně se nenávidíme a spíme si v postelích. Nazí. A nestydíme se za zdeformovaný pohlavní orgány. Milujem svá veliká ega a fetujem individualistično, který si podomácku vyrábíme jak perník. Pokora a úcta nám smrdí. Jak zkažený vejce. Náš život je jedna obrovská stoka, ve které teče všechen hnus světa. A my se v ní koupeme, s gumovýma kachničkama. Nesnášíme hipíky. Naivní zhulenci s kapsama plnýma trávy a ideálů. Serem na lásku a mír. Ať jde Bono do prdele! V našem společenství platí jiný pravidla. Žádný slitování, žádnej pláč, žádná útěcha. Fňukny do rána nepřežijou. Rádi se hrabem ve sračkách. Vlastních a cizích. A čerpáme z nich oslizlou zvrhlou perverzní energii do dalších dní. A neznáme Boha, Krista ani antikrista. Kříže jsou dobrý akorát na ukájení chtíčů, viděli jste vymítače ďábla? Bez cenzury? To jsme my, generace egomanů, každej se svou vlastní děvkou, se svým vlastním životem.
Autor El1s, 26.09.2006
Přečteno 296x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Nezáleží na tom jestli s textem souhlasím. Je skvělý v každém případě.

03.10.2006 18:59:00 | Darkspace

Nepochybně to má slušnou sílu a, jak už někdo psal, je v tom skutečně cítit ta... zběsilost :) Je to konečně něco konfliktnějšího tady a je zábava sledovat, že u takových děl se vždycky ihned rozjede jinak dost chatrná diskuze. Nezáleží mi na tom jestli jsi takováhle nebo jakákoli jiná, nehodlám tu nikoho poučovat. Chci se vyjádřit k dílu a u tohohle je to naprosto bravurně rozvedený pohled na svět z takového toho, podle nich, realistického, jak ho občas vidí dnešní mládež.

03.10.2006 18:55:00 | Darkspace

cau, hezky dilo:-) Jen píšu na uvítanou

27.09.2006 21:49:00 | Muta cum liquida

Na to, aby se dalo ohodnotit tvé literární umění, je to příliš krátké. Pošli něco, co má, dejme tomu, alespoň deset stránek. Pak se to dá posoudit.
Každopádně je v tom citelná zmatenost. Vzhledem k tvému věku se tomu ani nedivím:-)) Neber to, prosím, jako urážku. Myslím, že jako každý mladý člověk hledáš sám sebe. Rebeluješ proti autoritám, nemáš ráda hipíky a jejich svobodu, na druhou stranu právě o něčem podobném píšeš! Boha odhazuješ jako hadrového panáka společně s láskou a mírem. To říkáš teď. Kdyby přišla válka, mluvila bys jinak. Kdyby sis občas pokecala s lidmi, kteří zažili hrůzy komunismu, mluvila bys taky jinak. Svět není růžový a je plný svinstva, ale naším úkolem není na něj nadávat.
Naším úkolem je snažit se svět zlepšit. Snažit se, aby byl plnější lásky, míru, klidu a pohody. Aby každý mohl zažívat štěstí. Aby clověk prožíval dobrý život. Rebelie nevede k ničemu, jen k další rebelii. Nadávat, to nic neřeší. Běž a změň to. Změň to, co se ti nelíbí:-) Jsi svobodná, máš tu možnost.

S požehnáním

27.09.2006 13:25:00 | Hippy

Chceš objektivní názor?
Je to trochu těžké, protože na toto se hrozně špatně odpovídá objektivně. Takže to zkusím takto:
Po slohové stránce je to dobré. Čiší z toho šílená vášeň a zaujetí, nemohu určit, zda pro nebo proti.
Je to dobře vystavěno, ano, člověk má před očima obrazy, o kterých píšeš a to je pro autora dobré. Z tvých ostatních dílek vyplývá jiná povaha, takže opravdu jsem na rozpacích, kam tě zařadit.
Každopádně, psát umíš.

27.09.2006 11:57:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí