šílenství po hvězdách nové doby

šílenství po hvězdách nové doby

Anotace: jsem jiná než ostatní jsem normální....

Tak tak přemýšlím........Je mi kolem 17 let a vůbec nemám potřebu bláznit po Madoně nebo Tokio Hotelu jako moji vrstevníci. Může kolem mě projít hvězda superstar, a bude to stejné jako kdyby kolem prošel řezník. Proč neblázím jako ostatní? Že by to byla uměleckáý ochrana.....z mého přehrávače se linou zvuky hudby Wagnera a spol. Krylův Kain, Prsten s Kamejí, Písníkářský bacil a Tráva znějí naplno po místnosti. Relaxuji za dobrovodu Snídaně v trávě, Měsíčka, Nevidím Důvod atd. od Michala Tučného. Hraji a doprovází mě Nevědi, Spirtitual kvintet a Schelinger s Greenhorns. Zazní i Robet Křestan a Poutníci...
Autor Divant Delvare, 05.10.2006
Přečteno 324x
Tipy 2
Poslední tipující: Iv
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Děláš dobře.A právě,že naštěstí nejsi normální a já taky ne:-)doufám.
Normální je od slova -norma,tam spadá většina lidí a já tam patřit nechci.
Tak nenormálu zdar !

29.11.2010 05:07:00 | Iv

To ani, ale kdo mě, chápe pro ostatní jsem cvok, ach jo

07.11.2006 20:25:00 | Divant Delvare

mě je jedno co poslouchám!Podle nálady!To že tebe by celebrita nezajímala je můj opak a není to tou celebritou ráda si povíám a seznamuju a je mi jedno jestli to je celebrita,takže částečně sme na tom stejně............Myslím,že je to povahou!Máš kliku aspon někdo by ze sebe nedělal blba kvůli celebritě!

10.10.2006 12:15:00 | Sejdeme se v pekle,bejby

Pardon, samozřejmě jsem chtěl napsat výjimeční

07.10.2006 11:02:00 | Hippy

Hurá, lidé jako ty jsou skutečně v dnešní době výjimečný. Nejít s proudem znamená mít velkou odvahu. Osobně si myslím, že proud dnešní doby je špatný. Hloupé pořady v televizi, hloupé kecy některých lidí, drogy v ulicích, porno na internetu, podivný životní styl beze smyslu.
Jdi si za svým, jdi proti proudu, buď jiná. Myslím, že je to správné. Nejít s ostatními, ale dělat si na věc vlastní názor. Hodně štěstí a vydrž

S ožehnáním

07.10.2006 11:01:00 | Hippy

Tvůj přístup už dneska v záplavě Madon a dalších šlágrů není normální, spíše jsi vyjímka. Ale je dobře, že nepluješ s proudem a nejásáš s davem. Držím palce, ať ti to vydrží...

06.10.2006 06:43:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí