Erární loďky na Vltavě

Erární loďky na Vltavě

Anotace: Tak mě jednou napadlo...ale, podívejte se sami :)

Snad každý někdy jel na lodi, lodičce, kánoi, či jiném plavidle. Nemusím také popisovat jaké to bylo když sme se plavili vůbec poprvé, nebo v noci. Tákovéto vzpomínky se nesmazatelně zapíší do naší paměti a dají nám tak do budoucna spousty krásných pocitů. Ale jak často plujeme po řece na loďce? Většina z nás moc ne, a to je škoda! Vždyť je to ůžasné plavit se uprostřed týdne, třeba po Vltavě, krmit labutě, nasávat okolní atmosféru a uniknout alespoň na chvíly každodenním starostem. Tím se dostávam k tomu, co mi přišlo na mysl, když jsem se v noci s kamarády projížděl po Vltavě v lodičce vypůjčené za 3 eura. Napadlo mě:“Jaký by to bylo nádherný, kdyby se lidi mohly plavit po Vltavě kdy chtěj a kam chtěj“. Řešení je jednoduché, rozmístit na březích velké množství lodiček, se kterými by mohli občané libovolně manipulovat. (pluly by ze břehu na břeh, na libovolná místa, kde by nastupovali zase jiní, atd.,atd.,...) Mohli by tedy alespoň na chvíly psychicky odpočívat a zároveň by si zlepšili fyzickou kondici,...nemluvě o požitku z plavby.Zbývá jen doufat, že si to přečte někdo, koho to zaujme a bude mít dost prostředků k realizaci...
Autor Peky, 24.10.2006
Přečteno 389x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Představa hezká leč neuskutečnitelná a to z důvodů níže uvedených.

02.08.2007 01:36:00 | mobo

na pravopisny chyby kasli.. jde o to cos chtel rict.. je to hezky a bylo by to fajn, ale dovedes si predstavi, kolik by tam tech lodek zustalo??? asi ani jedna a jestli jo, tak by do ni teklo

20.11.2006 18:45:00 | Hanicka

Už vidim ty loďky po třech dnech. Bujď na dně řeky, nebo počmáraný sprejerama s dírou v bortu :-)

25.10.2006 17:48:00 | yankyův bratranec

Zaujalo mě to, prostředky k realizaci nemám, ale Tobě bych vytknul naprosto katastrofální pravopis, na těch pár vět tam máš osm drsných pravopisných chyb. Udělěj s tím něco. Jinak, zajímavá myšlenka...

25.10.2006 10:02:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí