30.října 2006

30.října 2006

Anotace: takový normální den...

Dneska byl dlouhý den...takový ten jeden z normálnějších. Jen trochu byl zvláštní...asi v tom, že jsem objevila tu krásu, co se skrývá v citech, když se na vás někdo usměje, podívá, promluví...
Možná je to jen hloupost, ale měla jsem chuť to napsat ...někam, na kus papíru, do deníku nebo rozkřičet do celého světa...
Ted si možná myslíte...je to blázen...jeden zamilovanej..teda ta láska dokáže věci....jenže to není láskou, to není ani žádným pitomým pobouřením citů. Dnešek nebyl ničím zajímavý..jen že jsem objevila krásu citů..radosti a souznění lidí...když vás mají lidi okolo rádi..když jim nejste ukradení...když se s vámi smějí...máte radost...takovou radost, jakou by člověk sám nikdy nezažil...protože takhle se rozdává druhým...pomáhá...a hlavně...má rád...člověk má rád!
Taková maličkost...tenhle den nebyl ničím zajímavý...jen...život se musíme naučit žít...s tím se člověk nerodí jen tak...
......

vaše lizzie;)
Autor Lizzzie, 30.10.2006
Přečteno 503x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vážně moc moc pěkně napsané :-)

07.09.2007 23:05:00 | Iňulka

Občas to cítím úplně stejně. Je nádherné, když máš pocit, že jsi tu pro druhé a oni pro tebe. Je to jeden z nejúžasnějších pocitů, které jsem zažila. Zrovna ho prožívám...jsem ráda, žes to tak krásně napsala!

28.08.2007 13:34:00 | Queenofcranberries

taky to denodenne pocituju, moc moc moc krasny....:)

22.08.2007 21:55:00 | ufarsin

Takové normální dny si člověk pamatuje celý život...

25.05.2007 13:22:00 | Bíša

"... a lidi Ti do života neprší" jak říká moje mamá...

16.04.2007 17:43:00 | Hannazka

Nevím co dodat.. snad jen že tiše závidím..

13.04.2007 23:31:00 | Roger

je hezké vědět, že jsou i čisté duše, mezi vším šmírem a sazemi...jsem ráda! Už jen tohle vědět mi zaplní dušičku a přezvučí trudné kamínky v ní.

Smudlinku, rozumím...upřímný úsměv stařenek a malých dětí...a člověk by zakopl o vlastní dolíčky ;-))

06.03.2007 20:53:00 | EsmE

Ne, že bych ti to nepřál, ale šestnáct ti není...

;o)))

25.02.2007 13:18:00 | recht

Ty jsi vážně báječná dívka. Já žasnu. Fakt je ti šestnáct? :-) Zrovna nedávno mě potěšila taky taková maličkost - den nebyl zajímavý, naopak nálada byla dost dole, jedu autem, poslouchám si svůj rock no a před zebrou jsem zastavil, abych pustil dvě stařenky přejít. A ony se na mne usmály a zamávaly. To mě dostalo do úplně jiného pocitu ze dne. Samozřejmě jsem úsměvem taky nešetřil a mávnul jsem jim taky(chtěl jsem rychle mávnout, aby to viděly, docela jsem se praštil o volant, ale bylo mi to jedno :-)

Děkuju ti za poslední dva komentáře. Byly roztomilý a moudrý(takže šestnáct let...)

A jedna technická - uprostřed této úvahy Oběvuješ krásu citů, takže napravíme slovíčko oběvuješ na objevuješ :-)

23.01.2007 09:42:00 | smudlinek

Myslím, že tě alespoň trochu chápu. Taky miluju ty obyčejné dny, které jsou ale něčím zvláštní. Stačí třeba jedno slovo a ty si ho zapzmatuješ už na hrozně dlouho. A radost z toho, s kterou se můžeš podělit se svými přáteli...

04.11.2006 19:28:00 | Alexita

To bylo moc hezké...Naplnilo mě to takovým optimismem víš...,až mě to zahřálo hluboko uvnitř...Dík:)

30.10.2006 21:00:00 | Favi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí