Hej ty tam !

Hej ty tam !

Anotace: Ani nevím kdy jsem to psal.

Hej ty tam!
Řekni mi osude,jestli tě fakt řídím, když čím dál tím víc kvaltuju k jednomu cíli...proč mi stále uhýbáš a já zastavit nedovedu.I když si myslím, že tě stíhám v pouze těsném sledu. Každý ti říká že je tvým strůjcem a já mám pocit, že jsem jen tvým odpadem.Čím víc tě mám pod kontrolou, tím víc mi scházíš.Čím víc mi chybíš, tím víc jsem tě plný, čím klidnější jsem, tím větší vlny mnou vrhajíproti zdím mé vlastní tuposti.Prozraď mi své tajemství, dokud ještě neležím na tvém loži.Popíchni mě k činnosti svými zrezlými noži a do morku mých kostí vepiš svou horkou dlaní jak vyhnout se smrti, jak vysrat se na ní.Čím víc se ti vyhýbám, tím víc se ti blížím, čím lépe se dívám, oči se klíží.Mou nejhorší vizitkou je to, že ač hovořím o sobě, stále se mi pleteš mezi slova, čím víc tě neznám, tykám ti znova.A s každým dalším protikladem je větší mi teplo a chvěji se chladem a...a...a snažím se popsat to, co dávno už vím, hmatám po tobě a ty jsi přitom konečkem mé dlaně.Zavírám oči, abych tě spatřil v plné tvé nahotě, přitom tě sám oblékám do těch nejpestřejších kostýmů s barevnými knoflíky.A s nožem v ruce se ti snažím přijít na kloub, i když vím, že ostřím mířím jen na svou krční tepnu.ČÍM VÍCE TĚ VIDÍM, TÍM VÍCE SLEPNU!!!
Autor o.a.k., 08.11.2006
Přečteno 494x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí