blbost věrnost

blbost věrnost

Anotace: očekávám palbu velmi radikálních komentářů, pevně doufám že mě nezklamete

když s někym seš a máš ho rád a si s tim vztahem po všech stránkách spokojenej, asi nemáš důvod bejt nevěrnej. ale když se ti pak naskytne nějaká příležitost, je blbost bránit se tomu jenom proto, že "se to nedělá". víš co myslim, máš v sobě pár paňáků a motá se kolem tebe moc příjemná slečna a ty dostáváš chuť na zakázaný ovoce... ale proč je vlastně zakázaný, kterej moula to vymyslel?! proč se přemáhat, proč se kontrolovat a proč z toho pak mít špatný svědomí? na některý rozhodnutí je život moc krátkej. proč musí bejt vztah s někym, koho máš rád, založenej na tom, že si budete věrný? stejně nebudete, jenom se o tom ten druhej nedozví. a to je podle mě mnohem horší a mnohem nesmyslnější.

narovnám ti páteř, poškrábu ti záda...
Autor bittersweet, 11.11.2006
Přečteno 533x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Přesně tak. Důležitá je věrnost citová, požadavek i na tu fyzickou je takové specifikum křesťanské kultury, většina jiných kultur jej neměla.

03.04.2011 23:48:00 | Asopnel

no jo...co na to tak říct?
Já nevím...já nevím. Otázkou je, co bys dělal ty, při dozvědění se o nevěře tvé drahé.
Ale jo...chápu co myslíš. jen radši budu dělat, že nechápu.
život už je takovej :)

16.11.2007 18:02:00 | Mortelle

v patnacti sem na to zřejmě měla taky jinej názor:)

21.10.2007 13:10:00 | bittersweet

Možna takove vztahy fungovat mužou ale k lasce to ma tak daleko jak jen může.Je to opačny pol.Je to pravy opak lasky.Copak to jste tak zavisli na svych fyzickych potřebach že pro vas city nic neznamenaji?Pokud ano nemam duvod se k vam chovat jinak než vámi absolutně pohrdat protože pokud někoho skutečně milujete tak nemate potřebu hledat někoho jineho.Ovšem ja nevim jak to komu v hlavě funguje.

21.10.2007 13:01:00 | Gorgy

Jde asi hlavně o to svědomí. Vžité tradice nám říkají, že tohle se nedělá, proto je nám to vtloukáno do hlavy. Například ve východních zmích není neobvyklé, že můž má několik žen, nebo naopak. Ale v naší křesťanské zemi to tak nemůže být. Otázka je jestli toho člověka tak moc miluješ abys to nedělala a druhá je, jestli mu to vadí.

09.01.2007 16:22:00 | Alucard

Čau...:) Takové téma často pobouří...No ale já nejsem z těch...To je složité a zároveň strašně jednoduché...Podle mého nedůležitého názoru jde hlavně o tu lásku..Já si nikdy nedělal hlavu s tím,že bych přemyšlel nad tím,jestli se mám s holkou vyspat po pár panácích nebo ne...Nikdy bych neřekl ne:)))Ale jen když jsem byl sám...Třeba jsem chodil s holkou 4 roky a nikdy jsem ji nebyl nevěrný...Neměl jsem touhu,nebo myšlenky po ničem takovém...(snad jen trochu,ale tu trochu ve vteřině spálila láska..k ní..)A skončilo to nevěrou...její...tu bolest kterou jsem cítil hluboko v srdci nikomu nepřeju...Snad proto bych nebyl nevěrný někomu koho miluju...Měj se hezky a dík za komentář..

30.11.2006 16:05:00 | Favi

Ahoj, tak teda napsaný to bylo opravdu jedinečně, ale tady jde o obsah, že :) no, záleží na tom jak to ten, kdo podvádí bere - jestli je to fakt jen nějakej úlet, nebo jen kvůli sexu, ok, byla - li by nevěra citová, asi (no asi určitě) by mi to vadilo. toliko vše k mému názoru. jinak díky za komantář.

15.11.2006 14:47:00 | Cristinne

Mno tak to bych nebyla já, abych něco nepřidala...:o) Každopádně slovo věrnost je dost relativní pojem. Můžeš být někomu věrná a přitom s někým spát. A opačně. Záleží na úhlu pohledu. Věřím na vztahy, kdy se partneři dohodnou o tom, že pro ně ten druhý nebude jediný a pak to funguje skvěle, a to se můžou i opravdu milovat... ALE. Sama za sebe bych asi chtěla, aby mi kluk byl věrnej. A nevím, jestli bych případnou nevěru zkousla. Je to záležitost jedinců a přístupu a já jsem docela ráda, že jsi tuhle zajímavou debatu rozpoutala. Snad jsem napsala svoje chaotický myšlenky aspoň trochu srozumitelně. :o)
Zdravím tě, milá bittersweet.:-)

11.11.2006 14:28:00 | Sokolička

vyprošuju si, aby mě tu nikdo neoslovoval furt jako chlapa, mam si změnit nick na slečna_bittersweet nebo co? tak až tenhle skromný detail se krásně četlo to, co jste mi tu napsali... ale opravdu takovýhle lidi vůbec ještě existujou? fakt eště existuje ta pravá čistá láska, o který se všude píše? nepřikreslujeme si ji na něco jinýho, než jaká je realita...?

11.11.2006 12:54:00 | bittersweet

Kdyby si v tom vztahu byl absolutně štastnej a spokojenej, prostě bys neměl potřebu koukat se na jiný ženy. Když seš s jinou hledáš u ní něco, co tvoje partnerka nemá. Možná je to vzrušení z něčeho, co by se nemělo. A hlavně by se to nemělo proto, že by to ublížilo tvojí partnerce. Když podvádíš, ubližuješ tomu koho bys měl mít nejraději. Takhle máš rád jen sebe. Bereš ohledy jen na svoje potřeby.

11.11.2006 12:35:00 | lene.tln

Sám si odpovídáš na svou otázku. Svědomí ti říká, že jsi udělal chybu. Ať děláš, co děláš, svědomí tam je. Svědomí je mooooc dobrá věc. Říká nám, co je dobré nebo co je špatné. Když obrátím tvá slova radikálně. "Proč bych neměl někoho zabít? Protože někdo řekl, že se to nedělá?"
Muž či žena opouští své rodiče, aby se přidali ke svému partnerovi. Tak to má být. Tak je to v nás dané. Je chybou myslet si, že si můžu jakkoliv užívat, cokoli dělat a je to tak dobré a svědomí hodím do pytle. To se nám pak vždy krutě vymstí. Myslíš jen na sebe a vůbec ne na to, že druhé člověka tím můžeš ranit. A pokud jsi opravdu dobrý člověk, tak drahou polovičku nepodvedeš, i kdybys byl třeba v Irsku a ona se o tom neměla šanci dozvědět. Neuděláš to, pokud máš svědomí, a pokud nechceš zraňovat. Jestliže jsi dobrý člověk.
Víš, v minulých dobách by tě za tohle zbičovali a vyhnali z obce. Ale lidi otupěli, je dovoleno prakticky cokoliv, a proto nikomu ani nepřijde podivné, že se třeba manželé navzájem podvádějí. Já si myslím, že to je hodně divné. Dva lidé jsou spolu, aby si byli věrní, aby se milovali. Hodně štěstí

S požehnáím

11.11.2006 12:35:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí