Osud

Osud

Anotace: ...trochu jiný pohled na osud...snad se bude líbit....

Začátek je stejný,konec taky.Jaké to ale bude mezi tím? Kdože se opovažuje rozhodovat o něčem takovém? Osud...
Někomu přináší štěstí a úspěch a jiným zase spoustu smutku a trápení.Jestli se dostanete na vrchol nebo na úplné dno závisí pouze na něm.
Někdo na osud nevěří a pohrdá jím.Myslí si,že má všechno pevně v rukou.Tak to není.Pouze jednou věcí se člověk může pokusit ovlivnit osud. Může žít dobrý život. Jestliže takto žijete ,pak ještě stále nemáte zaručenou přízen osudu. Osud je nespravedlivý a často se na takovéhle věci neohlíží a nám nezbývá než doufat,že si toho všimne.
Lidé si často myslí,že smrt je krutá.Ve skutečnosti je krutý osud.Pouze tenurčuje, jak dlouho budeme žít.Když si myslí,že jsme žili moc dlouho zavolá smrt.
Jestli se rozhoduje dobře nebo špatně-to je relativní.Podle čeho se rozhoduje-nevím.Podle mě je osud jen další z věcí,která nám připomíná, že lidé jsou jenom lidmi...a lidmi zůstanou.
Autor Nicegirl, 12.11.2006
Přečteno 392x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

V tomhle případě můžeme jednoduše zaměnit Osud za Boha. Popravdě, nesouhlasím s tebou, připadá mi, že je to trochu málo uvěřitelné.

12.11.2006 17:34:00 | Whoor

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí