Bezradnost

Bezradnost

Anotace: Asi se to stává hodně lidem,že vedle sebe mají člověka kterého mají rádi ale nemilují a přitom když leží vedle vás vzpomínáte na toho koho byste tam opravdu chtěli mít..

Ležím tu vedle něj,ale vzpomínky mi nedají...
S jinými chtěla bych si hrát tak jako ty to zkoušíš semnou...Jenomže to nedokážu, umím jiným přinést smutek a žal jako ty mě dokážeš trápit dál...Dotýká se mě a já myslím stále jen na tvé dotyky a krásná slůvka...Na jednu stranu být s tebou bych chtěla a zažít další splynutí těla... Na druhou stranu se bojím že ublížíš mi zas když říkáš ta slůvka zrádná a proradná, že lásku mi chceš znovu dát a semnou radost prožívat... Jenomže toho já se bojím, protože už tobě věřit nemůžu..Jednou si zradil a jen tak to napravit nedokážeš.. Nevím jestli říkáš pravdu nebo lež nebo jestli jenom ublížit mi znovu chceš... Jednou už jsi mě zklamal a podruhé to zažít nechci...Hrát si semnou umíš jako kočka s myší ale své city přiznat nedokážeš.. A jediná kdo to odskáče sem vždycky já...Ta hloupá a bezradná která na to vždycky skočí..
Autor sweetdom, 19.11.2006
Přečteno 386x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

moc hezký, možná bych to spíš než jako úvahu přepsala na básničku

28.01.2007 22:30:00 | Roxan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí