Kolik vydrží a co přinese?

Kolik vydrží a co přinese?

Anotace: Tímto textem jsem chtěl upozornit lidi k naši vlastní davové lhostejnosti v chování nás lidí k této planetě, jež si jistě zasluhuje chování lepší. Už jen pro budoucnost lidí po nás!!! Tento text ku mému smutku byl odsouzen.

Jde o to, že tato planeta trpí na přístupu člověka k ní. Jde o to, že globální oteplování rozpouští ledovce. Jde o to, že se tato planeta vychyluje ze své osy, což má za následek posun v průběhu ročních období a jejich agresivnímu projevu (teplo, zima). Jde o to, že tato místa (místa v nitrozemí), jako je i Česká Republika se stanou místy pozornosti osídlování okolním světem. Lidí je mnoho!

Jakou silou udeří hurikán vzniknutvší nad oceánem za sto let (a později) na tak malou pevninu?

Jaký bude vzduch k dýchání, když chemie v ovzduší neubývá a stromů ubyde a jistě to zasáhne množství kyslíku této planety?

Jaká bude válka, kterou musíme příjmout jako fakt v zachování lidí u vlády, když budou chtít obsadit ta území?

Jaký bude svět potom?

Kolik času k tomu sakra ještě chceme, abychom s tím hli?

Lidstvu nadchází doba "mohutného uvědomění", které je nevyhnutelné a pro mnohé také kruté, neboť tak lidstvo vyvolilo svým chováním k této planetě a ona to jistě vrátí. Karma je universální zákon, jež obejít nelze! I tato planeta je další formou Božské emanace. I planeta k nám hovoří, je živá jako my lidé... KŘIČÍ!!! A my ji neposloucháme.

Máme jen tolik času, kolik jsme si sami dali a ten se krátí.

Tvrdím, že apokalypsa by mohla být tím, co nám vrací tato planeta.

Je to má úvaha, můj pocit...

Případným nadšencům v nesouhlase s mým textem duše pravím: "Co jsme, to určují naše cíle. Naše volby! Klidně teď dělejte, jako že se nic neděje..."

A dál? Nikdo není neomylný!!!

NÁHODY NEEXISTUJÍ!
VŠE JE MOŽNÉ!!!

V úctě RešHeNúnHe.
Autor RešHeNúnHe, 19.11.2006
Přečteno 358x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Rád bych něco dodal ale nevím co,řekl jsi to za mě.

09.10.2007 13:44:00 | Weylin

Nejhorší je, že jsou mezi námi malátní lidé, mezi které se tahle lhostejnost šíří jako mor. Pokud budu lhostejný a budu vypadat, že jsem šťastnější, můžu se spolehnout, že to zachvíli začne dělat i někdo další z mého okolí. Proto je dobré rozmyslet si, co vlastně děláme. Pokud jsme lhostejní, lhostejnost schvalujeme a posíláme dál. Svoboda vyžaduje zodpovědnost.

03.10.2007 22:48:00 | Zerkalo

Prvotní neúspěch této změny je to že si říkáš, že to vlastně ani nemá cenu a tak si to říká veliké množství lidí. Ano i proto to tak v tomto světě dopadá, jak dopadá. Co na tom, že lidé odpad uklízejí po těch co jej nadělají? Jde spíš o to, že ti lidé, jihž si vážím, si tak jako ty uvědomují, že toho moc nespraví... To čeho si vážím je to, že se snaží jako já mít čisto před vlastním prahem. Nikdo neneseme břímě jiného člověka, všichni neseme to své břímě.
Kdybych byl lhostejný jak pravíš: "Je mi to jedno." . . .
Nějak nemohu a hned ti i vysvětlím proč. Ježíš nikdy neřekl buďte lhostejní. A lidé mi říkají: "Netrap se tím, co nezměníš. Pusť to z hlavy." Hmmm, nikde v Ježíšově slovech jsem nenalezl něco podobného co by mne donutilo být lhostejný i k tomu jak je drancována afrika a to těžko sám změním. Lhostejno mi to ale být nemusí a ani nebude. Odporuje to principům mé vnitřní pravdy.
Takže dál budu remcat o nespravedlnosti v lidstvu, dál mi to lhostejným nebude, dál budu uklízet odpad, neboť tak jako to dělám pro tuto planetu, tak to dělám také pro sebe samého. Chci mít čisto před svým vlastním prahem.
Nějak ti možná uniklo že tě do ničeho nenutím, vše co jsi je tvoje vlastní vůle jíž používáš tu moc, kterou je tvůrčí energie mysli, pocitů i činů. Tím utváříš sám sebe a nijak se tomu nevyhneš. Je to karmický universální zákon, který nespadá pouze na lidi samotné, jak si všichni myslí. Karma to je také to, proč planeta Země krouží kolem našeho Slunce, je to pohyb celého universa v jeho stvoření.
"Dělej si co chceš, toď celý zákon svobody!"
Buď pozdraven...

24.11.2006 12:41:00 | RešHeNúnHe

Na jednu stranu souhlasím, také jsem proti tomu aby lidé tímto způsobem a tempem ničili naši Planetu, ale upřímně, na druhou stranu, je mi to jedno. Za můj život, k žádné apokalypse jistě nedojde, drobné změny počasí mi nevadí, co je špatného na tom, že je v zimě hodně sněhu a v létě teplo? Před 50ti lety byly zrovna takové zimy...Že tajou ledovce a kvůli tomu budou zaplaveny přímořské oblasti..., ať, každý musí umět nést následky za své činy, i lidstvo jako celek...Já vím, že na tom nic nezměním...i kdybych uklízel v lese každý den, a každý nedopalek který odhodím na chodník bych odhodil do koše, tak je pořád kolem pár miliard lidí, kteří by dělali přesný opak...jaký pak má význam trápit se něčím co nemůžeme změnit? Já chci žít SVŮJ život, svůj šťastný život...

23.11.2006 21:25:00 | kEEp sM:!Le)

Ano, to jistě mluví za vše :) Je to krása moudrosti.
Tak jako ty příteli se také čas od času zůčastním podobné akce... Po sobě v přírodě a ani ve městech odpad nezanechávám, hnusí se mi to. A i když jsou koše na každém rohu, je až k pláči kolika lidem je to přítěží i ten vajgl hodit do koše :/
Text co napsal jsem by mohl míti taktéže účinku ukázání lidem, tak jako jít a sklízet odpad po jiných.
v úctě buď Světlem provázen.

21.11.2006 15:33:00 | RešHeNúnHe

Souhlas. Myslím, že je třeba se o planetu starat. Byla nám svěřena, požíváme její plody, dostáváme z ní vše v podstatě zadarmo. Měli bychom jí to vracet svou péčí o ni. Stačí docela málo. Svým příkladem ukazovat ostatním, že odpadky patří do popelnice a ne na ulici. Občas se přidat k nějaké té akci, které bývají: např. čištění lesa a podobně. Nic víc asi dělat nemůžeme. Tenhle globální problém je už pořádně rozjetý. Ale Jan XXIII říkal něco ve smyslu:"Nejsme tady abychom opatrovali nějaké muzeum, ale aby po nás zůstala země nádherná a krásná pro další generace." Toť mluví za vše

s požehnáním

21.11.2006 13:30:00 | Hippy

Souhlasím s tebou příteli, neobávám se o planetu. Jen nesdílím tu lhostejnost dnešní modernizované civilizace :)
Kdo ruku k dílu přidá v obnově planety, ten jistě lásku a radost třímá v duši.
Buď zdráv a Světlem provázen příteli

20.11.2006 10:11:00 | RešHeNúnHe

O planetu a přírodu se neboj. Než dojde k válce o území vhodná k osídlení, už nebude nikdo, kdo by to osidloval. Planeta si poradí z každým škudcem. I s lidstvem...

20.11.2006 06:43:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí