Životní zlom

Životní zlom

Anotace: Tak nějak prostě úvaha o životě..

Láska
Co vlastně znamená to slovo, plné zoufalství, krutosti a zrady?? Pravděpodobně nebudu jediná, kdo si klade tuto otázku, ikdyž mi to tak občas připadá. Je to asi sobectví, že nedokážu vidět problémy ostatních. Jsem natolik obklopena svými na první pohled nedůležitými starostmi, že si ani nepřipouštím, že někdo jiný je na tom třeba ještě hůř. Napadá mě, není to nevděčnost?? Můj život je v porovnání s tragickými osudy jiných lidí, o kterých se dovídám denodenně v novinách nebo v televizi, naprosto pokojný a bezstarostný. Nebo by takový alespoň mohl být. Tak proč už nejsem šťastná?? Kdy nastal ten zlomový okamžik, kdy se z dítěte, kterému ke štěstí stačilo jenom to, že může běhat venku s kamarády, stala osoba naprosto odlišná?? Člověk, který už se pomalu nedokáže radovat vůbec z ničeho. Ani z toho, že žije. Přitom samotný život, by měl být důvodem ke každodenní radosti. Tak proč, proč se skoro ke každému úsměvu musím poslední dobou čím dál tím více přemlouvat?? Na tuto otázku se odpovědi asi také nedočkám. Kdo jiný by mi však mohl odpovědět, než jenom já sama??
Autor Question, 21.11.2006
Přečteno 392x
Tipy 1
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pokud jsi dokázala napsat tohle, tak na tom zas až tak špatně být nemůžeš...Netrap se životem pokud jsi zdravá, chytrá...jestli se ti TEĎ nedaří vše tak jak bys chtěla, neznamená to, že nikdy nebude...Jsi tak mladá, máš ještě tolik krásného před sebou, nesmíš se trápit tím co je, ale těšit se na to, co bude...a ještě líp, snažit se aspoň něco pro lepší zítřek udělat

23.11.2006 21:02:00 | kEEp sM:!Le)

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí