Jen vzpomínky...

Jen vzpomínky...

Anotace: ...vzopmínky a bolest.. nic jiného mi nezbylo :(

Z ticha na mě promluvily tóny kytary a připomněly mi jeho hlas. Vždycky byl tak nádherně odhodlaný, i tak sladce nesmělý.. A právě ta jeho nesmělost mi tak chybí. Už mi nemá kdo říct před večerem, že mě má rád a že na mě myslí…
Mezi mými prokřehlými prsty tančí tužka a nad kusem papíru pláče své nesmyslné verše, a já koukám skrz nahé větve na to prázdné místo, kde stával a trpělivě čekal, až se k němu vrátím po dlouhých nocích, pohladím ho po vlasech, letmo dotknu rtů a půjdu s ním vstříc novým dnům. Teď už by na mě nepočkal.
Teď čekám já, kdy zase zaslechnu šum těch křídel, na kterém mi odletěla lehkost jeho polibků, … a jen domnění, že je tady, …se mnou.
Tak moc to bolí, když ho vidím tam stát , procházet.. Vždycky je tak nevinný, když na něj koukám skrz to sklo v mém pokoji. Ale on to neví. Neví, že na něj zírám a snažím se zadržet ty vodopády slz, deroucí se z mých očí…

…A už se to nikdy nedoví…
Autor MishaX, 02.12.2006
Přečteno 524x
Tipy 2
Poslední tipující: Žqáry
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

je to moc pěkně napsany. škoda jen že to je i nejspíš podle pravdy :((

27.05.2007 14:14:00 | niemante

Neznám tě, ale to, co jsi napsala je mi tak blízké. Proudy slz, smutek a bolest. Všichni říkali, že nám to sluší, že se skvěle doplňujeme... A jak to dopadlo? Já odjela na vejšku a on nevydržel... Náš roční vztah skončil po čtrnácti dnech mého působení na vysoké škole. Našel si jinou... Je blíž... Může s ním být každý den. A já je vídám o víkendech, když jsem doma... Vidím je, jak se spolu smějí... Stejně jako se smával se mnou. Život je plný zvratů a smutku... Nenech se jím zlomit... Já jsem se nechala a to mě málem zničilo. Díky pár lidem mě hodně blízkých jsem zase v poho. A už se dokáži i občas usmát. Ale milovat? To nevím...

08.12.2006 20:14:00 | Andýsek

přála bych si aby to věděl, On...škoda prostě ža vám to nevišlo, byli jste super pár
a tohle si napsala skvěle!

04.12.2006 15:53:00 | xxxbleble

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí