Pro všechny....

Pro všechny....

Anotace: jste na tom někdy tak jako já?? A chcete vědět, že v tom nejste sami?? Tak čtete...

TAky máte někdy takové chvilky, že se cítíte šíleně šťastní, jakoby nic co vás může trápit neexistovalo?? A najednou přijdete domů.. od přátel, přítele, ze školy, či nějaké akce.. a najedou máte šílený pocit že jste sami??
Znáte ty pocity, kdy máte kolem sebe spoustu lidí, všechno se vám daří - ve škole, v rodině je to fajn, s přítelem nebo přítelkyní tak jak to má být.. a ráz naráz se to všechno obrátí a vy pořádně nevíte ani co se stalo??
Svět je někdy nespravedlivý. Člověk by řekl, že když se někdo hodně trápí a když má jen problémy, že ho potom potká něco, čím se to všechno vyváží a že mu bude dobře, ale není to tak:((

Zdá se to jenom mě?? nebo je to stejné i u vás??
Autor Luciene, 06.12.2006
Přečteno 368x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ani se ti nedivím, že se cítíš pořád skvělě. Jo, jak je to snadné- udělat třeba i nechtěně nějakou špatnost a potom jen stačí jít do kostela, vyzpovídat se a je ti odpuštěno... Tím ale fakticky snižuješ zodpovědnost za své činy. Ostatní se třeba i trápí kvůli tomu, co provedli(to je jeden z důvodů, proč se necítí pořád skvělě) a ne, že to jenom předsunou Bohu a žijí si dál svůj skvělý spokojený život plný dobré nálady...

P.S.: To, že se cítíš sám, nemusí nutně pramenit u tebe.
Například já jsem se cítil sám, ponevadž někdo
jiný nesplnil to, co slíbil a to dokonce dvakrát
v jednom dni...

08.12.2006 16:04:00 | kruppe

Někde se stala chyba. Kolega tady píše, že samotu zažívá každý. To je pěkná blbost:-)) Já ji třeba neprožívám vůbec a to můžu být třeba zavřený týden doma a nic se neděje. Je třeba se ptát, proč máš takové stavy? Kdy se ti stávají? Z čeho pramení?? Jak to, že je ti dobře a najednou se cítíš zdeptaná a osamocená! To má nějaké kořeny. A obvykle jsou to hodně hluboké kořeny. Prostě si jen sedni, zavři oči a přemýšlej. Jkaý je tvůj život? Na čem je založen? Co je jeho smyslem? Nejsi třeba sobecká, špatná na druhé lidi? Nejsi pořád nervózní, na každého naštvaná? Najdi kořeny, které ti berou klid a odhoď je pryč. Naprav se. Pokud má člověk v srdci a v mysli špatnost, pak ztrácí svůj klid, ztrácí svou pohodu. A cítí se nesvůj, cítí se osamělý a všechno mu připadá nanic. Někteří říkají, že je napadá otázka sebevraždy. Ale proč? Najdi své slabiny a ...dej je pryč! Já je odevzdávám Bohu. A cítím se skvěle. Mám výbornou náladu. Bůh je léčitel, který vyléčí všechno. Můžeš mít svůj klid, pohodu, ale musíš proto něco udělat. Např. odhodit svou sobeckost a začít se věnovat těm, kteří tě potřebují. Jestli jsem napsal něco, co s tebou nemá souvislost, tak se omlouvám:-)

S požehnáním

07.12.2006 10:07:00 | Hippy

život je kurva:), co si nevydobydeš, to nemáš...
a ohledně té samoty, to zažívá každý...
Zrovna dneska mam takovy pocit...

06.12.2006 21:53:00 | kruppe

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí