Takové malé aforismy

Takové malé aforismy

Anotace: Tak jsem zase měl jednou přemýšlivou náladu :D

Ti nejnormálnější lidé, jsou zpravidla nejvíce nemocni. Ti nejnemocnější jsou zpravidla nejvíce normální.

Ideál dnešní doby, dříč bez vlastních myšlenek. Je to ještě člověk?

Globalizace dělá z lidí tupce.

Že člověk vydělává peníze, ze něž si koupí co chce? Ano, vydělává peníze, za něž si koupí co chce reklama.

Tvrdému dříči bez vlastních myšlenek společnost dává plat, může si za to koupit co ON chcem uplatnit SVOU individualitu, nekupovat vše co ostatní. Jak si ale může udělat názor na reklamu, když nemá vlastních myšlenek?

Reklama je prostředek, jak z nemyslících strojů vytáhnout peníze. Kdo vydělává? Ředitelé, největší to oběti reklamy. Kdo tedy?

Nadnárodní korporace jsou nový druh organismů. Parazitují na lidstvu, svojí existenci odůvodňují jen sebou samými. Jak podobné člověku, že?

Peníze jsou jejich životní energií, ale oni jí nespotřebovávají, jen si jí mezi sebou přelévají. Jejich potrava je lidská stejnost. Každý organismus vytváří prostředí, kde má nejvíce potravy.

Ředitelé těchto korporací, ač mají se za vládce, největšími otroky jsou. Za co utrácí?

Tento nový druh živočicha, postupně zotročuje si lidi, skládá si z nich své tělo, jako my jsme vznikli z hromady buněk.

Marná byla snaha buněk, nechtít se schlukovat, zachovat si svou individualitu, přeci jsme vznikli my, dokonalejší živočichové, avšak každá buňka musela obětovat svojí svobodu, staly se z nich nástroje těla člověka.

Odvěká snaha učenců zjistit, zda dokonaleší je člověk nebo buňka je už dávno korunována úspěchem inteligence, přeci člověk. Ale z pohledu buňky...

Lidstvo je tak zlenivělé, že si ještě neráčilo všimnout nově se vyvíjejícího organismu. Že to není živočich, ale jen hromada lidí? Však pro buňku je pojem člověk také jen hromada buněk.

Toho malého dobře vychováme! Bude pilný, pracovitý, nenáročný, bude myslet hlavně na druhé, mluvit jen když je třeba, bude na slovo poslouchat a nebude nadměrně (nebezpečně) přemýšlet. Udělá kariéru, hodně vydělá, bude úspěšný a bude se mít dobře. Takhle ovšem vychováme jen odpornou napodobeninu člověka.
Autor Arcanis, 10.12.2006
Přečteno 310x
Tipy 2
Poslední tipující: Anita Buchtová
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pokrok nezastavíš, jak se říká... Velice silná myšlenka! Zrovna jsem ve stádiu, kdy jsem se začala přistihovat při úvahách, jak se vymanit...

Díky za tuhle úvahu! :-)

29.01.2009 13:05:00 | Anita Buchtová

Všímavý ...

20.04.2008 09:59:00 | Grafomanická MIA

No my asi pořád zůstaneme lidmi, buňka je pořád buňkou, ale kdoví jestli nás něco přeroste...

12.12.2006 21:35:00 | Arcanis

myslíš, že se v něco vyvineme?jsem zvědavá co to bude...ale určitě to bude odporný...

10.12.2006 20:48:00 | Trdlo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí