Mám se blbě

Mám se blbě

Dobrý den, rád bych představil sebe a problémy, se kterými se člověk z "prvního světa" musí dennodenně potýkat. Jsem bílý muž, Evropan, mezi dvaceti a padesáti lety věku. Ekonomicky má země patří do TOP deseti procent na Zeměkouli, jako třetí měla člověka na oběžné dráze, jako jedna ze čtyř umí (uměla) vyrábět laserové retroreflektory, které dodnes rozkopávají debilní teorie o falšování přistání člověka na Měsíci a v každém větším městě je minimálně jedna univerzita či její odloučené pracoviště. Když člověk vyleze z domu na ulici, vidí narvané parkoviště u Tesca, narvané parkoviště u Globusu, narvané parkoviště u Hypernovy a jak se ctihodní důchodci mlátí svýma fofrklackama o to, kdo dřív viděl o deset haléřů zlevněné balení cukru, kterého je v regálech ještě na dva týdny. Jak vidíte, drazí čtenáři, situace v naší zemi je na rozdíl od Rovníkové Afriky naprosto kritická. Ubozí, systémem terorizovaní občané musejí páchat taková zvěrstva, jako například nejezdit každý rok na dovolenou do zahraničí (!!!), aby měli na nájem za byt, ve kterém se od počítače pouštějí do "těch, kteří za to mohou" - jmenovitě nějakého Kim Čong Kalouska. Počítačů, kterých je k tomuto důležitému projevu demokracie užíváno, je na pultech kamenných i internetových obchodů asi tak zhruba tři sta tisíc kombinací, notebooků tak zhruba dvě stě typů, netbooků asi stejně, tabletů tak sto druhů a smartphonů je tolik, že je radši ani nepočítáme. Mít dva automobily v rodině není až tolik výjimečné, speciálně proto, že do deseti metrů od libovolného domu v republice je alespoň jeden autobazar. Protože se máme strašně moc blbě, je devadesát procent republiky (a potažmo Evropy, Ameriky a celého "vyspělého světa") pokryto 4G, 3G, EDGE a GPRS signálem, v každé druhé hospodě je free WIFI hotspot a můžeme tedy nad svou prabídnou situací hořekovat ve stoje v tramvaji cestou do práce, kde budeme celý den dělat, že děláme, čímž se i veřejně chlubíme kamarádům. Je tedy nasnadě, že zatímco v Angole řeší ptákoviny jako "Co budu zítra žrát, jestli zítra vůbec přijde", u nás řešíme věci podstatné - barvu laku na autě, docházející místo na microSD kartě v tabletu, jestli Bůh je, jestli je to žena nebo muž, jestli by nemohli pro krátkozraké dělat větší písmenka do polívky, jestli poslat letadla na Kaddáfího, jestli jsme skutečně byli na Měsíci, co dělali nacisti s létajícími talíři na letišti ve Kbelech, jestli koupit televizi čtyřicetipalcovou nebo jedenačtyřicetipalcovou, který placený software si dneska ilegálně stáhneme, abychom pak mohli dělat, že jsme si ho koupili, zda-li zavést trest smrti za nějakou blbost jako pochcání plotu v opilosti a že Američané jsou blbí, protože neznají hlavní město země, co před deseti lety ještě neexistovala a jejíž význam je plně srovnatelný s prdem medvěda baribala na Aljašce - zatímco klasický Evropan je jistě z patra schopen vyklopit takovou drobnost jako pět pilířů islámu (a tohle budeme, dámy a pánové, poměrně brzo potřebovat). Máme taktéž na mysli dobré bytí našich spoluobčanů, kteří se nás na nic neptali a kteří naše pochopení/svolení nepotřebují. Hajzlové jedni hnusní se dokonce odvažují nějak divně koukat, když se zcela v pohodičce ze svého high horse přisereme do práva na potrat ženě, kterou jsme v životě neviděli, o jejíž situaci a okolnostech početí a budoucí výchovy dítěte víme lautr prd. Ale to už bych se vzdaloval od původního tématu.

 

Lidi, kurva, važme si toho, co máme :-) Nespokojenost je jedna věc, zcela legitimní, ale řvát ať je jakkoliv je rozežranost.
Autor Bipolar Bear, 17.11.2011
Přečteno 421x
Tipy 2
Poslední tipující: ewon, hanele m.
ikonkaKomentáře (16)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Sorry, neposlalo mi to upomínku - to bude asi kvůli těm odkazům. Odpovím časem hej, mám fofry se zápočtama :-)

11.12.2011 16:01:12 | Bipolar Bear

Co? Kde? Jak?

11.12.2011 15:59:07 | Bipolar Bear

...komentář čeká na moderování (tak už je to i tady :-)

11.12.2011 15:31:53 | Aťan

...nula ne, ale jinak s tebou naprosto souhlasím. Teď se (obrazně) bojuje u Stalingradu o každej podělanej barák, do Berlína daleko. Tady je např. jeden barák:

http://zpravy.ihned.cz/c1-53861060-mecl-spustil-cistky-na-vrchnim-statnim-zastupitelstvi-kvuli-kauze-mus

...tady druhej:

http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/pujde-kotrous-do-vazby-rozhodne-soudce.html

Kotrouš se před pár dny zastřelil na záchodě státního zastupitelství.
Rozjetých věcí je víc, ale přes média to nefrčí. Už i Janek Kroupa má obavu aby něco blbýho neplácnul, jako v kauze pandur, kdy zveřejnil koruního svědka. To se nemělo stát, od té doby svědek mlčí jako zařezanej a já se mu ani nedivím, ...to už není žádná sranda, tady jde fakt o kejhák.

11.12.2011 15:30:12 | Aťan

Ti říká kdo, abys zamhouřil očko? Si čiň co uznáš za vhodný - ale už by bylo dobrý, aby vám jednou kur*a něco vyšlo, zatím je skóre dost tragický. Mimoto ono to "uvolnění mravů" může taky spočívat v tom, že se čechům pořád nějak nedaří jebat ty pravé lidi - vždyť by přece mohli na mě zařvat a to by bylo špatně :-) Si pak můžem volit koho chcem, když se na hajzly bojíme zařvat na ulici, ale petice na lidi, který v životě nepotkáme, sepisujem jak pominutí.

Vzhledem k tomu, co se na nedalekém mezinárodním letišti bez vědomí státu krade za prachy bych řek, že stát je velmi dobře vidět, čili jsou na něj nasraní všichni - těch X velkozlodějů, na které vidět není, nekontroluje nikdo. Rozdíl tkví v tom, že na tom letisku se vždycky řádně nasere ta skupina lidí, na kterou to posléze neprávem dopadne a hleďme, penízky se zase najdou - skóre protikorupčních organizací na téma státu je ale, jak už jsem říkal, nula.

11.12.2011 14:08:44 | Bipolar Bear

Jo, s touhle úvahou lze souhlasit, až na jeden malý škraloupek - malichernejma blbostma úvaha odvádí pozornost od problému, se kterým se v ČR léta potýkáme. Protože v Somálsku nemají co jíst, proto přimhouříme očko nad čs. mafií, která rozkradla stát a má na výplatní pásce dostatek politiků, úředníků, policistů a soudců... tak to jo, to beru :-)

11.12.2011 11:12:14 | Aťan

Tak kdo by nebral, že jo... problém je, že pokud člověk opravdu nepochází z nějakýho srabu, tak to nemusí být až tak sviňsky těžký. Víš jak - až budu velký a bohatý a budu mít auto a letadlo... :-)

30.11.2011 14:15:33 | Bipolar Bear

Beare, to jsem nermluvil za sebe ...
ale ve třetí osobě za naše černý pasažéry co táhneme jako "soumaři ekonomiky" na naší daňové káře ... /
*- jo, jo ... opravdu skvělej investment ..!! ... :-) ...
¨
... prostě, nedá se nic dělat ... je třeba se vzdělávat od menšin ... a integrovat se ... :-)

***- ... a ne debilně se snažit je integrovat ... :-((

/... mezi náma už mě ta nekonečná práce a starosti docela serou ... a docela bych i bral
mít svý jistý ... a trochu se taky "válet" ... /

30.11.2011 11:46:32 | HarryHH

Já začínám mít pocit, pane CSc, že ono je to přímou příčinou - to "vzdělání" :-) Čím víc titulů, tím obecně vzato větší kokot.

30.11.2011 08:35:13 | Bipolar Bear

ale jo, ... to ti gadžové i když jsou samej vzdělanec ...
jsou nespokojenci a rejpalové ... to je všeobecně známo ...

My z Chanova se vzděláním neholedbáme ... ale to jsme všichni Csc *** / *- Celkem Spokojený Cigán /

30.11.2011 08:20:37 | HarryHH

V Olomouci jsou vegetariánů mraky - a vegany znám dva minimálně. Tak ono se to taky vesměs blbě pozná :-)

18.11.2011 14:03:43 | Bipolar Bear

na to su zas malá paní já.. a nevím jestli vůbec znám nějakýho vegana :-)

18.11.2011 12:36:29 | hanele m.

Si stěžuj i beze svolení, na to já su malé pán :-) Být "v podstatě spokojený" je dle mýho soudu to nejlepší, co jde. Když je člověk spokojený absolutně, začne si problémy vymýšlet a mnohdá za ně plísnit ostatní lidi - pojď se vsadit, že je přímá úměra mezi životní úrovní a počtem veganů v populaci :-)

17.11.2011 18:14:50 | Bipolar Bear

no ne že bych si nikdy na nic nestěžovala, ale takhle děsná fakt nejsu.. a cítím se v podstatě spokojená - "v podstatě" proto, že su nemocná a doma v kuchyni, přestože vydatně topím, mrznu - protože oknama a dveřma táhne věru bohatýrsky.. a domácí nemají na nový.. takže ano, na tohle bych si s dovolením postěžovala :-)

17.11.2011 17:50:48 | hanele m.

Jak kdo a jak kde :-) Spíš mi jde o to najít aspoň jednoho obyvatele planety Země ze severní polokoule, nejlépe té západní, který si chronicky nestěžuje na všechno, co existuje. Na pultech třicet druhů chleba, kafe z Brazílie, přímý přenosy z oběžný dráhy, ale máme se blbě :-D

17.11.2011 17:29:15 | Bipolar Bear

ne že bych se cítil o tolik líp po přečtení, ale něco na tom bude... kdybych například neměl internet a televizi, spousta věcí by mě nesrala, prototože bych o nich nevěděl. Možná by ten prostor vyplnilo něco jiného. (-co?)
Bych rád tušil, kolik procent lidí je nespokojených a s čím... Někdy mám pocit že téměř všichni a se vším.

17.11.2011 17:25:59 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí