Je to divný..

Je to divný..

Anotace: člověk a jeho mysl.. proč nebere ohledy?!

Mnohokrát se setkávám s lidmi, co si chtějí vzít život. Není to kvůli něčemu, co by se dalo pochopit. Je to většinou o tom, že si lidé chtějí vzít život kvůli rozchodu s láskou.

Mně se svěřují kamošky, že se chtějí zabít, neboť se právě s nimi rozešel kluk. Jejich řeči většinou představují náznaky smrti jako třeba: "Zakopu se do země a počkám, až ze mě vyroste kytička". Někdy příjdou s tím, že chcou poradit jak jednoduše a snadno se zabít. To je od nich hodně sobecký, neboť nemyslí na druhý. Nemyslí na ty, kterým na ni záleží. Rodina by to těžce nesla. I když si třeba myslí, že ho nikdo nemá rád a ta rodina to nedává zrovna najevo.
Když už chybý jen krůček ke smrti, ihned si to rozmyslí a začne panikařit. Někteří strach a paniku překonají a opravdu si na život sáhnou. Ale to je jen lehká a srabská cesta, jak si ulevit. Proč se nepodívají na lidi, co to nemohou udělat?! Třeba tělesně postižení?! Oni si vytvoří vlastní svět ve kterým, se cítí šťastní a nechápou to zlo venku. Když je jim zle, něco strašnýho prožijou nebo se jim něco špatnýho stane, nedokážou si na život sáhnout. Nevědí ani jak.
Jednu takovou tělesně postiženou holku máme ve třídě. Všemu se směje, nedokáže normalně říct svůj názor... Všichni se ji smějí a nadávají ji, ale když jim se něco stane, hned aby je člověk litoval.
U většiny případů některý lidi vážně nechápu. Lidé by si neměli brát životy, aniž by si našli nějaký bod, co je zachrání. Taky by se neměli posmívat druhým a nejlepší by bylo, kdyby člověk nebyl sobec a myslel i na blaho druhých.
V některých případech by člověk vážně měl začít přemýšlet a uvažovat...
Autor Iwush, 27.12.2006
Přečteno 275x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

takhle to je, máš pravdu

04.06.2007 18:41:00 | Marlene

Máš pravdu. Jestli chceš, tak si přečti mou úvahu:"Jsou jako my, jen o mnoho lepší." Je to o postižených lidech

s požehnáním

29.12.2006 22:13:00 | Hippy

Tahle úvaha se mi líbí...je v ní hodně pravdy...akorát nesouhlasím s výše uvedeným komentářem, že lidé, co mluví o tom, že si život vezmou, to neudělají...někteří o tom mluví, aby na sebe upozornili a když se jim ta pozornost nedostává, tak to klidně mohou udělat...ale jinak pěkná úvaha:)

28.12.2006 12:58:00 | Anijanka

Jasně,s timhle fakticky souhlasim.Lidi co si chtějí vzít život,to navíc ani nikomu neřeknou,ale ti,co o tom pořád mluvěj,jenom chtěj aby je všichni litovali a tak..když si chce někdo vzít život,má k tomu fakticky důvod.Neví kudy kam...a dopis na rozloučenou většinou přiloží někde ke svojí mrtvole.A ne aby ho dal třeba svejm kámošům a bylo v něm napsaný přesná hodina a místo,aby je mohli "vysvobodit"..prostě takovýhle lidi nechápu,co vyhrožujou že se zabijou..vlastně kvůli ničemu.

27.12.2006 23:00:00 | DuDLíčeQ

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí