Čtyři základní elementy života

Čtyři základní elementy života

Anotace: V dnešní uspěchané době plné konzumního materialismu člověk pomalu zapomíná, co je hlavním cílem veškerého života...

V dnešní uspěchané době plné konzumního materialismu člověk pomalu zapomíná, co je hlavním cílem veškerého života a jen bezhlavě proplouvá životem, hledajíc nějaký cíl a smysl. V pravdě, hlavním cílem lidské existence a existence veškerého života je evoluce skrz pravdu, lásku, moudrost a vědění. Všechny ostatní hodnoty založené na materialismu jsou pomíjivé, degenerativní a proto nemají v dlouhodobém významu lidského bytí žádný význam. Ale to ovšem neznamená, že člověk úplně zapomene na materiální svět a bude se nořit do světa duchovního, protože jen skrze materiální svět a jen v tomto materiálním světě může člověk dosáhnout potřebných hodnot pro evoluci. Tím jsem chtěl říci, že podstatu duše člověka toužící po materialismu, by se měla vyrovnat s touhou lidské duše po duchovnu a tento rovnovážný stav neustále udržovat. Lidský duch je v pravdě plný tvůrčí a tvořivé energie a je tudíž nesmrtelný a reinkarnující se, protože jedině tak, skrz obrovské množství životů nabývá jeho duch potřebnou pravdu, lásku, moudrost a vědění a tím kráčí po stupních evoluce stále výš a výš.
Žij proto v pravdě a pravdou, ať už je pravda jakákoliv, ať ti má ublížit, nebo ne, protože jedině pravdou vzniká skutečný obraz světa. Láska je ten nejnádhernější cit hledej a poznej tedy člověka s kterým tento cit chceš sdílet, a pamatuj, že pravá láska je nekonečná ve svém trvání i hloubce. Žij a přemýšlej nad svým životem, poznej svoji nejnitrnější podstatu a uč se z chyb, jelikož tak kráčíš po cestě moudrosti. Vždy touži po vědění a neupadni do temnoty nevědomých, jejichž oči jsou zaslepeny rouškou předsudků, dogmatizmem, sektářstvím, atd…protože vědění je jedním z nástrojů pravdy.
Měj rád vše živé a žij s ním v míru, stejně tak i se sebou samým, protože každý živý tvor, ať už rostlinného, nebo živočišného původu si zaslouží, aby šel svoji vlastní stezkou evoluce.
Autor Muad Dib, 29.12.2006
Přečteno 547x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já nesouhlasím ss jedním životem, to by evoluce nemněla žádný smysl.

02.01.2007 10:43:00 | Muad Dib

Souhlasím, hezky podáno. Pravda. Jen nesouhlasím, jako křesťan, s reinkarnací. Nemyslím si, že bychom měli neomezený počet životů, než dojdeme k vrcholu. Život je jen jeden a pak následuje smrt. Duše putuje k Bohu. Což je v podstatě další život, avšak v jiném smyslu, než jak ho podáváš ty. Jinak OK.

S požehnáním

29.12.2006 22:03:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí