Čtyři slova

Čtyři slova

Anotace: Život je krásný...i když nás někdy zklame...

MÍR,LÁSKA,NADĚJE A VÍRA,to jsou slova,která bychom si měli zapamatovat a uchovávat je v paměti...Jak se říká Naděje umírá poslední.Lidé čím dál tím více myslí jen na sebe,měli by ale myslet na lásku.Věřit v dobro nám pomáhá dělat ukoly,které nás každodenně čekají.
I když nám v životě nevyjde to,co jsme si přáli,jsme z toho smutní,ale měli bychom jít dál a pokusit se znova.
Svět se žene do spousty zklamání,zrad,pomluv,lží a smutku...
Nechápu,jak někdo může někoho zradit,nechat svého přítele ve smutku,někomu zalhat...
Svět je čím dál tí více špatnější-
To jsou mé názory-13leté holky...
Autor Janeatrt, 30.12.2006
Přečteno 546x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já v Pána Boha věřím.Děkuju za komentáře.
Vím,že někdy se stane,že někdo nemá proč v lásku věřit,ale přesto se vždycky najde někdo,kdo má toho člověka rád.

02.01.2007 19:16:00 | Janeatrt

Super, že ty, 13-letá holka, to takhle vidíš. To se vidí málokdy. Možná jsi v některých směrech výjimečná. Važ si toho, že máš možnost být taková a přitom tak mladá.
Víra, naděje a láska jsou opravdu tři největší veličiny. Nic většího není. Kdo žije podle tohoto a přidá k tomu milosrdenství vůči těm, kdo ho potřebují, ten žije správně. Tak ať se ti to daří. Nevím, jestli to víš, ale jsou to křesťanské atributy. Víra, naděje, láska. Tak tě to snad nasměruje blíže k Bohu...

S požehnáním

31.12.2006 11:31:00 | Hippy

jenomže někdo třeba nemá proč na lásku věřit...

30.12.2006 22:03:00 | Marketka3x3

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí