Čas

Čas

Anotace: nečeká na nikoho....

Přesvědčujeme sami sebe, že život bude lepší po té co se oženíme, budeme mít dítě. Pak jsme frustrovaní, že děti nejsou dost staří a budeme spokojení až budou. A dokonce po té jsme znovu frustrovaní, že máme mládež kolem sebe a znovu se jí zabýváme a pak budeme určitě šťastní když povyrostou a dospějí.

Říkáme si sami sobě, že náš život bude spokojený když naše ženy budou mít děti, koupíme nové lepší auto, pojedeme na dovolenou a pak půjdeme do důchodu. Ta pravda je, že není lepší čas na život a úvahy než právě teď. A jestli ne teď tak kdy? Váš život totiž bude vždy plný výzev a očekávání.

Tak přestaňte čekat než dokončíte školu, nebo než půjdete zpět do školy, než ztratíte pět kilo, nebo než je zase naberete. Přestaňte čekat než budete mít děti, než vaše děti opustí domov, než začnete pracovat a pak půjdete do důchodu. Přestaňte čekat na večerní pátky a sobotní rána, na jara, léta a podzimy vašeho života. Přestaňte čekat než vám bude padesát, než se usadíte a také než zemřete a narodíte se znovu a zjistíte že ten čas na život je právě teď.

Tato perspektiva napomáhá vidět, slyšet a cítit štěstí kolem nás. Štěstí je totiž ta cesta. Tak ceňte si každého momentu vašeho života. A ceňte si ho o to víc, protože ho můžete sdílet s někým vyjímečným, vyjímečným dost na to trávit váš čas s vámi….a pamatujte, že čas nečeká na nikoho.
Autor wodouch, 06.01.2007
Přečteno 297x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí