lidé

lidé

Anotace: o tom , co se dnes odehrává v našem okolí.

Také poslední dobou pozorujete, že určité typy lidí se nějak stmelují ? Že najednou někoho potkáte, dáte se s ním do řeči a po chvilce zjistíte, jako by jste se znali už Leta ? Mě tedy jo. Poslední dobou potkávám a poznávám lidi a zjišťuji, že máme společný pohled na život. A naopak lidi, které jste znali a mysleli, že jsou to kamarádi, najednou udělají něco, a vy zjistíte, že vás vlastně jen nějak využívali. Mám pocit, , že se svět nějak čistí a třídí. Třídí na ty co za něco stojí a na ty , se kterými si už nemáte co říct.
Dřív , když mě někdy podrazil člověk, kterému jsem věřil, tak mě to nějak naštvalo. Teď je mi z toho spíš jen smutno a jen si řeknu,že takového člověka ve svém životě už nechci. Nemám potřebu se s ním už bavit. Nemstím se, neoplácím mu to, jen pro mě už není.
Mám pocit, že vy co tady píšete komentáře a svá dílka, to máte podobně.Že je nás víc. Když pročítám některé vaše komentáře, tak je hodně těch, co se snaží toho druhého, povzbudit a není to jen o psaní veršů. Ale i pohlazení po duši.
Nevím, možná jsem romantický a sentimentální. Ale za úvahu to stojí. Líbí se mi tu mezi vámi.Mějte se všichni krásně a pomáhejte si. Na tomhle světě je už dost zloby,lhostejnosti a závisti. Nepusťte to sem. Děkuji všem.
Autor korzar, 12.03.2012
Přečteno 459x
Tipy 6
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, te.re., vandule, gabkin, Radhuza, básněnka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak já to mám podle momentálního rozpoložení....někdy je mi s lidma fajn,(známýma i cizíma),a jindy mi najednou i známí a přátelé přijdou jako cizí
ale faktem zůstává,že první stav věcí mám radši :-)

04.08.2012 11:05:44 | te.re.

Nu já se toho hochu nějak nevšimla. Nevím kde bydlíš, já na sídlišti v Praze. Lidé v našem domě jsou uzavřenější, než dříve. I já jsem v domě více uzavřenější, než dříve. A to jsem hodně ukecaná. Fakt je ten, že si nyní daleko víc vážím nově poznaných lidí, se kterými si rozumím. Není jich, ale moc. Dvě nové kamarádky za posledních 10 let a od loňska parta volejbalistů, kterou jsem si našla na inzerát. Po deseti letech jsem zase začala hrát. Jsem šťastná. Ale moc ráda, po pobytu mezi nimi, zalezu zpět do svého bytu a oddávám se samotě.

19.04.2012 20:36:06 | vandule

myslím že máš pravdu...

12.03.2012 21:34:54 | básněnka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí