Úsvit nového Boha.1

Úsvit nového Boha.1

Anotace: Nejen Mayové znali pravdu.

Stále jsem neměl odvahu napsat pravdu.Můj život byl jak divný fantasy románový příběh.Nebudu ho popisovat,protože je to irelevantní,ale některým věcem se nevyhnu.To co jsem zatím napsal bych nazval pokusy skloubit skutečnost s vědou,ale protože nejsem vědec a mé vědomosti z ní jsou chabé,výsledkem jsou paskvily.O rádoby vědecké vysvětlování se už nebudu pokoušet a budu popisovat pouze skutečnost tak ji znám.Prosím aby to co napíšu,nebylo rozšiřováno či dávano k dobru.Nechci se stát středem pozornosti a ani nechci aby mi bylo věřeno.Stačí počkat do konce tohoto roku kdy dojde k zásadní události,která má slova potvrdí.
V mém životě mě potkalo tolik podivností.že by každá stála za zmínku.ale nejzásadnější bylo seznámení s mým Známým.Říkám mu tak proto,že při mé paměti na jména bych mu jej určitě zkomolil,ale hlavně proto že ho ctím a i když je po smrti tak si ůctu zaslouží.Ze začátku jsem ho považoval za nemocného šílence.Jak by reagoval každý z vás,kdyby vám někdo řekl,že je vysoce postaveným duchem a že svůj život mezi lidmi žije za trest a že zemře velmi nepříjemnou bolestivou smrtí,ale že se na ní těší aby ji měl za sebou?Pro zkrácení dlouhé chvíle při společné práci jsem ho však poslouchal a myslel si své.Snad i to,že se snad jedná o neškodného blázna a mnohdy teď tak působím i já.Později, když jsem ho nevídal, se jeho předpovědi začali vyplňovat a já pochopil,že mluvil pravdu a všechno co říkal je skutečnost.Zbývá poslední předpověď a ta se týká konce tohoto roku a také je to můj poslední a jediný důkaz,který je nejzásadnější.Já jsem naučil i meditovat a to tak,že nyní medituji i při běžné činnosti a mnozí lidé si při běžném rozhovoru myslí, že si každou odpověď promýšlím a já mezitím dokončuji běh myšlenek při meditaci.Dostávám v mysli odpovědi na své otázky,jako když si sám odpovidám a dovídám se další skutečnosti.Možná že skrze svého vnitřního ducha dostávám zprostředkovaně odpovědi.Dovídám se stále víc a já se skutečnost stále učím.Velmi mne to baví a podle zásady darovanému koni na zuby nekoukej nezjišťuji odkud tyto informace jsou.Dokonce se mi vybavují i některé úryvky z rozhovorů s mým Známým.Zde je vidět,že jenom tato malá pravda by mne doporučila na psychologické testy.Když mi můj Známý vyprávěl o existenci sfér a o obrazcích v obilí jako o sférických schématech,tak to bych ještě snesl,ale když mi řekl o jiných sférách na tělesech naší Sluneční soustavy a i na Zemi a že na nich existují další civilizace,myslel jsem si že jeho šílenství je megašílenstvím.Co by jste řekli tomu,že i na slunci je život?To se dá nazvat podle našich znalostí přece jen megašílenstvím!
Řekl mi o mayských proroctvích a o tom jak před rokem 2012 se začne o nich více mluvit a zkoumat podle nich i další proroctví.Mluvil o tom,že lidstvo pozná pravdu a tuto pravdu neunese a jako civilizace možná zahyne.Fyzikální úkazy jako tma a červený měsíc či co bude předcházet a souviset jsou nepodstatné,ale skutečným nebezpečím je pravda poznání skutečnosti.Když jenom někde malinko něco naznačím,tak cítím pocit megašílenství v očích druhých.Musel jsem sebrat hodně odvahy,než jsem se odhodlal o této pravdě psát!
Autor mistr pekař, 20.03.2012
Přečteno 279x
Tipy 1
Poslední tipující: zaba.zuzla
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí