Úsvit nového Boha.2

Úsvit nového Boha.2

Anotace: Nejen Mayové znali pravdu.

Při popisování skutečnosti musíme zapomenout na vědu,protože pohádky mají ke skutečnosti blíže než teoretická věda.Při popisování sfér se není oč opřít,ale pokusím se o to.
Země není dutá!Aktivní sférické těleso má širší magnetické spektrum a různá rozhraní tohoto spektra ať rychlostní neboli časová či velikostní jemnosti hmoty vytváří sféry.Hmoty na sebe působí jen díky magnetismu pokud se spektrálně shodují či překrývají.Proto sférické těleso může mít více sfér,které na sebe vůbec bezprostředně nepůsobí.Působí na sebe pouze zprostředkovaně.O tom jak tato magnetická rozhraní vznikají a dají se vytvářet bohužel téměř nic nevím.Vyspělé civilizace je však dokáží vytvářet a manipulovat s nimi.Dokáží s nimi vytvářet prostor v prostoru či ovlivňovat rychlost času.Je to jako bychom si dokázali v malé garsonce vytvořit prostorný hotel a další věci,které na nás působí jako nadpřirozeno.Je mi jasné,že toto mi nikdo neuvěří bez pádného důkazu.Ale je to pravda.
Každé aktivní sférické těleso je současně planetou,hvězdou v jemnější hmotě nebo magnetickou či jinou částicí podle úhlu pohledu a prostorovému působení.Také každý sféroid je součástí většího aktivního tělesa sféroidu s širším magnetickým spektrem.I Země je v jemnější hmotě hvězdou jež je domovem duchovních sfér.Domovem duchů!Duchovních sfér je mnohem více než sfér v hrubší hmotě.Navíc i ty se stupňují podle jemnosti hmoty.I slunce má námi nevnímanou hrubší hmotu kdy je planetou a vzdálenější větší sférické těleso s širším magnetickým spektrem je pro něj hvězdou.Tak to jde do nekonečna.My jsme zatím schopni vidět a vnímat jen v jednom magnetickém spektru a další širší vesmír je nám uzavřen.Tím žijeme v pusté prázdnotě.Naše civilizace má jen zvířecí duše jednotlivců a aby se nám vesmír otevřel potřebujeme získat další vesmírný evoluční stupeň tzv. božskost,neboli duši pro celou civilizaci napojením na naší duchovní sféru jemnější hmoty,kde je podstatná část naší civilizace o níž ani nevíme.To je sféra kde žijeme po smrti jako zesnulí,ale jsme to my.Tím získáme vzpomínky a spojení s širším vesmírem.To bude čas porodu a úsvitu nového Boha i když jen bezbraného božského mimina.Budeme se stávat monolitní civilizací,kde nejen díky postupné telepatii,ale sounáležitosti bude naše civilizace jednotnou bytostí neboli Bohem.Než se však staneme skutečným dospělým bohem budou ubíhat tisíce a tisíce let,pokud ovšem porod přežijeme.
Náš pohled na vesmír je dětsky romantický,ale skutečnost je jiná.Pro přežití a přežití vesmírné rasy je nutný naprostý pragmatismus.Je nutné mít neůprosný pragmatismus jako filosofii i jako životní styl.V dospělých civilizacích se proto dbá na úspornost,přesto že jejich zdroje jsou obrovské a vše je založeno na hlavním principu vesmíru recyklaci.Jedí zdravě a nepřejídají se a i energii recyklují pro nejmenší dopad na své okolí.Pro představu dokáží měnit teplo v jakoukoli jinou energii,přičemž jako odpad se vrací zase teplo.Totální recyklace je tím perpetum mobile a umožňuje nesmírné zdroje.
Božské civilizace oproti zvířecím civilizacím nemnoží množením jednotlivců,ale v návaznosti na duchovní sféry tvořením geneticky kombatibilních civilizací a současně kombatibilních životní sféře, kde jsou tvořeni.Žít v božské civilizaci znamená pro jednotlivce život v pokoře a to je pro nás kámen úrazu!My si totiž jenom hrajeme a jsme plní falešné pýchy,což znamená,že tuto pýchu bude potřeba zlomit a to i třeba i tvrdšími prostředky.Náše mateřská civilizace náš Bůh Otec a Bůh Stvořitel nás zná lépe než my sami sebe a částečně destruktivní fyzikální jevy pro naše zlomení použije.Opakuji, že cílem není naše zničení ale zlomení naší pýchy.
Když v minulosti naši vládcové sami sebe prohlašovali bohy,tak my se tomu dnes smějeme a přitom si sami volíme zástupce božího zde na Zemi a bereme to velmi vážně.Celou dobu naší existence mnoho válek a epidemiích bylo zcela v mimozemské režii.Bylo to však pro naše dobro a jsme doposud zcela v jejich rukou.Pokud by naši civilizaci zahubili,je to z jejich pohledu jenom potrat a začali by znovu.Jsme i nejsme pány svého osudu.Záleží na úsudku našeho stvořitele a na naší pokoře.Pár jednotlivců z našich mocenských špiček možná zná pravdu,ale mnoho jich pravdu tuší a jejich panický strach z toho co přijde je pochopitelný.A konec roku 2012 se blíží.Já osobně se na příchod našich zasnulých těším!
Autor mistr pekař, 04.04.2012
Přečteno 324x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

řekl, bych že nejde o úvahu, ale o výklad. (a ten tu není).
Zajímalo by mě, kolik čtenářů bere váš (možná) výklad vážně. Jinak já, jak asi víte jsem proti, ale nebráním se tomu jakožto svébytnému projevu nahlížení reality. Nicméně i tak... Pokud tomu opravdu věříte (a já věřím, že ano), je tu drobné nebezpečí, že vás jednou ten modrej démon, nepustí ven z místnosti, ale možná se pletu. Máte někoho kdo vám v tomto ohledu rozumí?

04.04.2012 10:41:45 | ewon

Věřím že to myslíte upřímně,ale bohužel jste v omylu i když vaše reakce je normální.Vydržte prosím do konce roku!

05.04.2012 00:48:19 | mistr pekař

nevím, jestli je moje reakce normální, moc lidí tu nereaguje. :-)
Doufám, že do konce roku vydržím. I když někdy o tom pochybuju.
Ale stručně: vy něco tvrdíte. Nikdo, téměř nikdo tomu nevěří. Vy tomu věříte. Proč tomu věříte? Jaké jsou ty důvody? Můžete je říct?

05.04.2012 01:18:03 | ewon

vědci se sami hledají v unitární teorii a nestačí jim naše tři rozměry
a čtvrtý čas pospíchá do háje. Někdy jsou básníci úplně vepředu a táhnou
za sebou svého vola pokroku.
Jindy se jim ten vůl po tisíceletí směje, protože mají strach z nuly
(jako křesťani, když je jejich bůh všude). Atomy a kvarky mají své táty.
Možná je příští částice nějaký ewon nebo pekař.

05.04.2012 03:39:28 | a_tao

Vy si v Boha nevěřte,ale koncem roku se skutečně začnou zjevovat zesnulí a právě víra v něho Vám pomůže vše překonat.Ano tvrdím,že Bůh je vývojová etapa civilizací a rozumu.Jde o přirozenost Boha a nepředstavovat si jej jako nadpřirozenou bytost.To je oč tu jde!O příchodu zesnulích vím už léta,ale na rozdíl od svého Známého neznám dopředu budoucnost,abych mohl svá tvrzení fakticky podepřít.Vždy jsem se bál o tom mluvit a věřím,že by se bál mluvit každý běžný člověk.Mě to stálo mnoho úsilí začít o tom psát.
Mimochodem vždy jsem byl materialista a nyní dualista.To aby jste pochopil co jsem zač.Ale abych prosím vyhověl,budu psát jen tehdy jen pokud budu mít něco faktického k podepření svého tvrzení nebo počkám do konce roku!

07.04.2012 13:47:29 | mistr pekař

dělám dvě věci: vymýšlím kraviny a občas se snažím, aby to ostatní tolik nedělali. Pokuste se to nebrat jako urážku. Jednoduše řečeno tu jde o argument, nebo o vysvětlení.
Když lže politik, nemusím to poznat, můžu o tom pochybovat. Tady z mého pohledu nejde o lež, ale o nesmysl, takže se mu snažím porozumět, jak vznikl. Odpověď: počkejte si, dozvíte se to v další stránkové úvaze mi nestačí. Rád bych jednoduchou jasnou odpověď. Čekám odpověď ve stylu: nemůžu o tom mluvit. Prakticky mi jde o rozlišení pravdy a výmyslu a tady mi to připadá jednoduché. Bohužel to beru velice neohleduplně. Pardon.

a-tao: vědci taky nemusí vědět, ale předpokládám, že nenapíšou tohle, co tu čtem. A můžu se zeptat, co soudíš ty o textu?

05.04.2012 11:29:02 | ewon

text je snůška nějakých sektářských dogmat bez matematiky

ti, co neumějí počítat
zkoušejí z pohodlnosti
a někdy i velmi čistě
o nadějích věřit

29.04.2012 23:06:57 | a_tao

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí