Láska,víra,naděje...

Láska,víra,naděje...

Anotace: úvaha o citech....

Příjemně znějící slova už na první poslech,taková hřejivá,člověk cítí,že v nich nemůže být nic zlého,jen dobro...dobro...dobro.
Mnoho lidí je považuje za synonyma a ony jimi asi mnohdy mají být,protože mají pro mnoho lidí stejný nebo velmi podobný výraz.
Co čeká dítě,když k Vám zvedne nevinná očička dívá se nás s nadějí,že mu nabídneme lásku,ochranu,bezpečí,domov,zázemí,klid duše,oporu pro všechny jeho touhy,sny a nadšje.A my se mu to snažíme dát,ale nezapomínejme,že každý člověk může dát jen to,co sám má...pěstujme i svoji lásku,naději,víru...
Co od nás čeká manžel,partner,přátelé?Zase lásku,víru,naději,i když v trošku jiné podobě.Kolik unáme podob lásky?Kdo by to spočítal???
Láska matřská,rodičovská,otcovská,dětská,opičí,mámivá,vášnivá,falešná,láska bláznivá,nekritická,nezištná,všeobjímající,upřímná,něžná...myslím,že by mi nestačil papír,kdybych měla popsat všechny přívlastky,které lásce dáváme.
Ale ta pravá,ta je pro mne jen jediná a nedá se jen tak lehce popsat.
Je určitě upřímná,nezištná a .....ZADARMO!!!
Nic za ni nečekám a komu ji chci dávat,
tomu ji dávám,aniž bych čekala totéž.
Říkám si,jestli to není na jednoho člověka moc,když se na něj
dívá tolik očí,tolik proseb k němu směřuje...pak si ale uvědomím,
že o totéž já prosím lidi okolo sebe,takže když budeme lásku a naději pěstovat všichni,vzjemně si ji mezi sebou předávat,
bude jí na světě dost pro všechny.
Myslím,že láska se nezmenšuje tím,jak ji dáváme ostatním,
lásky je pro všechny dost,protože roste sdílením.....
No a Víra???
Co je pro mne víra?Nejsem v pravém slova smyslu věřící,jak se to u nás bere,nechodím do kostela,ale zase se každý večer pomodlím za naši rodinu a naši dcerku.Neumím se sice vyzpovídat ze svých hříchů a zapomenout,nosím si je sebou a trápím se.
Přesto věřím a mou víru mi nikdo nevezme.
Věřím v lidstvo,přátelství,věřím v lidskou solidaritu a pomoc,věřím v sílu přírody...
Autor Leonka9, 02.05.2012
Přečteno 678x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí