Vítejte v realitě

Vítejte v realitě

Anotace: Znáte ten pocit, kdy se cítíte sami a jediný, kdo vás opravdu chápe je váš čtyřnohý...

Znáte ten pocit, kdy se cítíte sami a jediný, kdo vás opravdu chápe je váš čtyřnohý mazlíček, co si spokojeně vrní, protože vlastně ani neví a ani nikdy nebude vědět, co právě v tu chvíli prožíváte? Protože prostě ať chcete nebo ne, je svým způsobem odtrhnutý od naší reality. Chápou vaše pocity a tak si k vám lehnou a nechají vás vyplakat do kožíšku, ale nevyřeší problém.

Znáte ten pocit, kdy se na vás ostatní dívají, jako na celebritu, jenž se potuluje ve světě zloby a pomluv? Jste jen jako objekt všeho zlého a v životě jste toho jistě hodně provedli, protože to právě jedna paní povídala. Je to tolik věcí. Najednou se jednoho krásného rána dozvíte, co se o vás říká a tak vám všecko dojde. Prošla jsem kolem jedný holky, co mě nezdraví a najednou pozdravila. Aha. Bylo to asi tím, že se něco dozvěděla a tak jen čekala na mou reakci.

A co takhle, když se snažíte se všech sil a nikdo vás nepochválí, protože právě ve světě se musí kritizovat?...se vším vše souvisí. Jak já se mám pochválit, když nikdo nechválí mě? Je to těžké. Někdy to vypadá, jako by jste tím ostatním byli jen pro smích, snažíte se. To je tak hloupé. V tomto světě se snažit? To může asi jen blázen.

Ostatní k vám chodí pro radu, pochopení, které se jim nedostalo, když ještě před vámi zašli za svou údajnou kamarádkou, která je nechápe a tak se cítí moc sami a vy se nabídnete a jste jen zpovědnice. Chodící zpovědnice, která asi nemá svých problémů dost. Jenže jedno je vám blbý. Nechcete je odkopnout, protože víte jak se cítí. Ví také někdo, jak se cítíte vy? A lepší otázka...zajímá je to vůbec?

Když se však k někomu otočíte zády, jste bezcitní. Když se chováte hezky jste hloupoučký a naivní. Když se chováte hnusně, jste jen namyšlený. Tak jak se má člověk v tomto světě chovat?

Nebylo by snad lepší, neodsuzovat a poznat člověka? Vždyť se říká, že každá mince má dvě strany a názory více úhlu pohledů.
Autor Blázen Viky, 24.07.2012
Přečteno 408x
Tipy 4
Poslední tipující: angellka
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Velice pravdivé. Z vlastní zkušenosti vím, jaké to je být v takovém postu. Čeho je moc, toho je příliš. Přece se s tebou nebude zacházet jako s kusem hadru :) Chce to nadhed a menší odstup :)

25.07.2012 21:30:38 | Hoshi

Přesně tak..hlavně já jsem člověk, který si prostě nenechá jak se říká..."Srá* na hlavu" :)

25.07.2012 21:41:34 | Blázen Viky

Jsi můj člověk :D

25.07.2012 21:42:07 | Hoshi

člověk si prostě určité věci nenechá líbit, neříkám, že vybuchnu hned při první příležitosti, ale čeho je moc, toho je příliš. :)

25.07.2012 21:44:00 | Blázen Viky

Rozumím ti :D Jak jsem napsala. Čeho je moc, toho je příliš :)

25.07.2012 21:47:26 | Hoshi

toho jsem si všimla až teď, že jsi to vlastně na začátku napsala...:D :D asi máme podobný myšlení :D

25.07.2012 21:49:19 | Blázen Viky

:D Čas ukáže :D

25.07.2012 21:54:42 | Hoshi

no, nejjednodušší je to svíst na věk. Když ti ještě není tolik, tvýmu okolí pravděpodobně taky není tolik a je sebestředné, citlivé, vztahovačné, všechno chce hned. Chce to čas a vybírat si lidi, s kterejma ti je dobře.

... problém je, když tě to nepřejde s časem.

24.07.2012 09:49:17 | ewon

Není to jen můj problém...kolik lidí je starších, než já...ale pomluv se nevyhne...A je tu mnoho otázek, nad kterými můžu jen kroutit hlavou, ale stejně si je asi nikdy nezodpovím. :)
Děkuji za komentář. :)

24.07.2012 11:47:53 | Blázen Viky

no je fakt, že pomluvy asi existujou a je to hnus (ale jsou i horší věci). Ale toho jsem se nějak nikdy nebál. Bál jsem se vždycky těch pomluv, který jsou pravdivý. :)

... ale tak říká se to: nejlepší je taková ta verze: sejdeš se s jednou kámoškou drbete třetí. Sejdeš se s třetí drbete druhou. Pak se sejdou druhá s třetí...

24.07.2012 12:35:52 | ewon

Je spoustu horších věcí, než jen hloupí lidi, co šíří hloupí pomluvy. A já chápu, co tím chceš říct...:) A i když se pomlouvá a pomlouvat bude, můžeme být rádi, že jsme zdraví ;)

24.07.2012 12:47:29 | Blázen Viky

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí