Jehla v kupce sena

Jehla v kupce sena

Anotace: ...

Něco mně chybí. Dokonce často sám sebe přesvědčuji o tom, že tomu tak není. Oblíbeným způsobem, jak jehlu v kupce sena opravdu nenajít, je hledat jinou. Nebo, nehledat vůbec nic, jsem přeci šťastný i se vším tím harampádím, co na té své kárce táhnu za sebou.
Často si říkám, tak ta moje kárka, je ze všech nejtěžší, to hlavně ve chvílích, kdy mám opravdu pocit, že se mi ji nechce táhnout. Je to dřina.
Mám patent na rozum, tak často věcem „rozumím“. Naučil jsem se to v životě.
Přiznávám, jsem „kadet na negativní scénáře. Vidět v tom světě okolo sebe to negativní, to by mně šlo.
Nemůžu říct, že bych někdy pochyboval, musel se přesvědčovat, hledat důkazy, prostě věřím.
Tak jako každá mince má dvě strany, každá situace, má dvě řešení. Každá, i ta, o které si to zrovna moc nemyslím.

Něco mě chybí…..

Chybí mě,druhá strana. Chybí mě dobro. Dobro, které nemusím dokazovat, hledat, přesvědčovat se…
Chybí mě Bůh.
Chybí mě to, co ztělesňuje. Dobro, co je, dobro, co je v nás všech a okolo nás.
Chybí mě pokora, se kterou bych srazil svoje ego na kolena, aby už konečně přestalo hledat to, co je.
Proč jsem si neřekl už dávno, bůh prostě je, protože se mi to tak líbí. Chci to tak, Nechci hledat proč věci nejdou, nechci vidět jen jednu stranu. Já přeci chci být ten šťastný. Štastný s Bohem v sobě, se svou druhou stranou mince.
Pak budu kompletní.
Přestávám hledat jehlu v kupce…nic bych nenašel.
Nemám patent na rozum, jen jsem si to často vlastně myslel……..
Autor malý romi, 21.08.2012
Přečteno 424x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí