Přílišná mateřská láska

Přílišná mateřská láska

Anotace: Jsem tak zaslepená já? Nebo mě to drtí přílišná mateřská láska?

Nesnášíš mojí muziku.
Nesnášíš jak se oblíkám.
Nesnášíš, že mám tři dírky v uchu.
Nesnášíš moje básně.
Nesnášíš mojí velikost džínů.
To všechno jsem akceptovala, to všechno jsem přešla a možná i chápala.
Ale teď si překročila čáru. Chceš nenávidět tu jedinou věc, ve který sem zůstala svobodná.
Knížky. A to přes srdce nepřenesu nikdy, nikdy, nikdy.
To jak se mě snažíš chránit především, co za vaší doby nebylo, to nemůžeš, už ne.
Tvůj názor, že všechno, co mám ráda vychovává z lidí maniaky a vrahy, to myslíš vážně?
Proč je všechno tobě neznáme tak špatné?
Knížky jsou moje jediná svoboda, jediná. A ty mi jí chceš vzít všechnu. Můžeš mi nakazovat jak se oblíkat, jak mluvit, jak chodit, co poslouchat, na to všechno máš nejspíš právo matky.
Ale zakazovat mi knihy, to nesmíš, prostě nesmíš.

Je ta ochranitelská síla ve všech matkách tak silná?
Chtějí pro nás jen to nejlepší, ale je to jako kdyby kytkám braly slunce.
Matka nikdy, nikdy neuvidí hádku očima svého dítěte. Jakási zábrana v její hlavě, která tam narostla, když jsem začali růst, jí to nedovolí. Je to tak u všech?
Nebo mám snad jen rozčilený a zaslepený názor puberťáka?
Nebo se jen bojíme sami sebe navzájem?

Nevyrostla jsem tak, jak si chtěla. Věřím, že spousty věcí na mě miluješ, ale já vidím jen ty provazy, kterými mě obmotáváš. Zbytečně se hádáme. Kdyby si mě znala tak jak tvrdíš, nebrala by jsi mi knihy. To, jediné, co je jen mé.
Všechno ostatní přestojím.
Ale knihy ne.
Mami.
Autor Metal Lady, 11.09.2012
Přečteno 685x
Tipy 9
Poslední tipující: Isquieasuus, Lenka Krásnodvorská, Sarah, čiči, Nergal, srozumeni
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nergale, jen jsem chtěla upřsenit v této úvaze nejde o oblékání. Oblekám se tak jak chci ať se to mé matce líbí či ne :) Je to o mojí jediné svobodě, za kterou se teď rvu a to o knihách.
mimochodem, úžasná přezdívka ;)

12.09.2012 19:30:13 | Metal Lady

Matka nikdy, nikdy neuvidí hádku očima svého dítěte.

smekám před touhle myšlenkou

11.09.2012 21:38:25 | čiči

Prostě mamka mno, určitě tě má ráda metalová slečno ;) A k oblíkání - mno co, prostě je to styl. Já taky nosím do fitka tričko Slipknot, teď mám na sobě Cradle of Filth a zítra si vezmu... co budu chtít :) jasný, že všechno má svý meze, možná co takhle si s mamkou sednout a popovídat.. v klidu? Je to reálný?

11.09.2012 21:36:25 | Nergal

Matky nemají často mantinely své lásky. Přijde mi, že se často realizují skrze děti neb neumí být samy sebou.

11.09.2012 20:24:43 | Lilien

A právě proto, že je nemají dokážou pro své dítě obětovat všechno. A třeba i samy sebe. A třeba děláme chyby, vždyť nikdo není dokonalý. Ale určitě ne shválnosti. Jestli budeš mít někdy děti tak pochopíš.

11.09.2012 22:00:35 | Sarah

Ceho je moc toho je prilís, prehnana laska je sebelaska. Ten kdo miluje skutecne miluje bez vyhrad.

11.09.2012 22:26:58 | Lilien

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí