Internet; ničí život?

Internet; ničí život?

Anotace: Opravdu za to může internet?

Internet; ničí život?

Často se právě na internetu objevují věty stylu: facebook ničí vztahy, internet mi zničil život apod. Ale položme si otázku zda-li je to opravdu internet a servery na něm, které náš život ničí. Nejsme to spíš my sami? Internet slouží především proto, aby usnadňoval život, můžeme si bez omezení psát, volat, posílat fotky, objednávat zboží a mnoho jiných věcí. Ale bohužel se na internetu také vyskytuje mnoho pornografie, videa se šikanou apod. Za to ale nemůže internet sám, ale lidé, kteří to uveřejňují. Proto si myslím, že ten kdo ničí náš život jsme my sami. Místo pohybu sedíme hodiny a hodiny u počítače, místo obyčejného a kdysi tak běžného lidského kontaktu si chatujeme. Pak spoustu lidí zjistí, že v reálném životě má místo 4582 přátel pouze 30. Každý se tak uzavře do svého virtuálního světa, kde si může vytvořit virtuální dům, rodinu, přátele, práci. Není to tedy internet, kdo nás ničí, jsme to hlavně my sami. Internet je totiž dobrý sluha, ale špatný pán.
Autor Calië, 06.11.2012
Přečteno 445x
Tipy 3
Poslední tipující: Robin Marnolli, enigman, ewon
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

znám pár lidí co jim "facebook zničil život"..ale de fakto to byli oni sami..dřív takové věci nebyly, tak nehrozilo nebezpečí...jak píšeš v konci, někdy si uděláme virtuální přátelství a na těch skutečných pak nejsme schopni pracovat, nebo na ně nemáme čas, a jde to do kytiček.
všeho s mírou:-)
RM.

24.01.2013 19:13:56 | Robin Marnolli

naštěstí máme na výběr...

27.11.2012 09:11:18 | enigman

k tý poslední větě jsem dospěl taky...
nenapadá mě lepší příklad než meteorit, nebo vlna tsunami- takové věci v principu lidem škodí. Tj. výsledek není daný snahou nebo postojem člověka.

07.11.2012 17:57:25 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí