Ženy neumějí bojovat.

Ženy neumějí bojovat.

Anotace: -

Chlap může, dávat indicií kolik chce, ale pro mne z neznámých důvodů tam vždy vidí jen to co je tam jasně napsané. Pod pojmem někdy si představují asi nikdy. A v konečném důsledku se chlap zachová vždy naprosto opačně než by žena chtěl. Nejhorší je když ženě dáváte šanci, chcete, aby udělala něco pro vás či zvýšeným úsilím, nebo svou fantazií se něčemu dovtípila či řekla. Takže poučení s toho plyne, nemluvte k ženám v náznacích, stejně to nepochopí a akorát za to nakonec dostanete. V hádankách mluví jen ženy. A my to máme luštit. Opačně to nefunguje.
Autor Delven, 20.11.2012
Přečteno 509x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To jsi ještě nezažil zákopovou válku ve vztahu.
Divil by ses jejich vytrvalosti a odhodlanosti.

21.11.2012 22:55:40 | gabkin

:D krutá pravda..

21.11.2012 22:59:18 | Jan Voralberg

Drahý Delvene,
všimni si, prosím, komentářů níže a zkus si z nich vzít i to, že třeba mají v něčem pravdu a tvá role je prostě dána. A jestliže jsi sám řekl, že ty potřebuješ být nakopnut, abys něco pochopil, nevyžaduj od ženy něco jiného. Víš jak to je, CO SÁM NERAD NEČIŇ DRUHÉMU, PRAVIL ŽÁKU KANTOR KDESI TAHAJE HO ZA PAČESY. ;-)
Jinak úvaha je to hezká, ale čistě z pohledu muže. Není pravda, že zklamaný, smutný, naštvaný a rozčarovaný může být jen chlap. A nechceš - li, aby ženy mluvily v hádankách, nepotápěj jim hlavy, když křičí, že se topí.

20.11.2012 21:20:04 | Aaliyan

ony tím vlastně rozvíjejí naši inteligenci. :)
Ženská něco kdysi řekla, co chlap nepochopil a narodila se z toho filozofie. :)

20.11.2012 14:34:19 | ewon

To je dobré podání, ale komentovaný text jsem nepobrala.

20.11.2012 14:53:22 | Lilien

Tato uvaha nema nic spolecneho s bojem ( at uz jde o boj jakehokoli druhu ), je to vicemene o komunikaci a je vseobecne znamo, ze zeny maji potrebu naznacovat vic jak muzi, protoze se od nich v minulosti ani neocekavalo prime jednani. Mame to proste v povaze. Ale jak uz tu zaznelo, doba je jina a jde o to jak dobre se dotycni znaji a jak si rozumi. Pak muze i muz naznacovat a jiste bude pochopen pokud mluvi ke spravne osobe. Ja treba svemu muzi nenaznacuju, protoze vim, ze mi pak nerozumi.

20.11.2012 12:21:20 | Miriska

Bojovat by měl chlap ne? Samozřejmě v míře rozumné a pokud to má smysl.

20.11.2012 11:57:07 | Brumbál

Jasně že!!! Jenomže když chlap bojuje víc jak půl roku tak to začíná vysilovat. Mohl bych tu napsat ten příklad, ale nechci se pitvat v problémech a minulosti. Člověk má říct co chce a né se schovávat za výmluvy. Když náznaky nepomůžou tak to má říct člověk na přímo a otevřeně. Chlad budí chlad.

21.11.2012 07:25:18 | Delven

Takže ženy jsou podřadné a hloupé? Chápu to dobře? Jistě, jsou hloupé ženy. Ale také hloupí muži... Vztahy jsou často složité a ne vždy najde člověk u patrnera souznění a porozumění. To je běh na dlouhou trať, najít takový protějšek. Rozhodně to nejde takhle zevšeobecnit tvrzením, že ženy mužovo náznaky stejně nepochopí.

20.11.2012 11:51:25 | Sarah

Ženy nejsou hloupé, ide jen o pochopení náznaků každý vyrůstá v jiném prostředí. A tím pádem co je pro někoho automatické nemusí být automatické pro druhého. Pitvat se v problémech co to řeší? Vstah se neřeší, vstah se žije!

21.11.2012 07:15:16 | Delven

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí