Nenechte se omezovat

Nenechte se omezovat

Anotace: (úvaha tak nějak kolem a kolem BDSM)

Dnes se stala velmi zajímavá věc. Podařilo se mi potkat někoho, kdo vnímá BDSM snad možná i podobně jako já. Vlastně tento článeček měl vypadat na začátku úplně jinak. Když jsem ho dva týdny zpět rozepisoval, byly v něm krásné jízlivé pasáže a výtky ostré jako bič vůči stereotypnímu přístupu k BDSM. Nic z toho ale nebude. Stále si myslím, že je třeba plivat na stereotyp a jeho kněží špínu, ale dnes bych se chtěl zaměřit na něco trošku jiného.

Představte si slečnu a po jejím boku muže. Žádného subíka, žádného patolízalského a neupřímného otroka. Otrok je přeci jen slovo pro něco jiné. Představte si muže. Silného a rozhodného. A jedno z jeho svobodných rozhodnutí bylo podřídit se jí. Jen jí, nikomu dalšímu a jen pro to jaká je uvnitř. Krásná a obdivuhodná. Kouzelná svým pohledem a přesto tak křehká, že by ji sám v mžiku byl schopen zardousit. Přesto se podřídí a není v tom ani náznak jeho méněcennosti. Však jestli chcete zkuste mu to vy hlasatelé stereotypů o slabých subících říct do očí. To že se prohlašujete za dominanty vás neuchrání.

Ale chtěl jsem dnes psát v dobrém. Děkuji proto tedy té slečně, která to nejspíše ani neví, že mi po letech ukázala, že moje cesta existuje. Není tu jen spank, bondáž, elektro, klinik a fetiš, jak ukazovala Tabron, která budiž zároveň pochválena za základní osvětu. Je toho daleko více, vlastně neomezeně. Ať už uznáváte stopku nebo ne. Ať už ujíždíte na laciných pornopovídkách, nebo kinku. Vždy to jediné co zůstává je fantasie a potom to už jen chce nebát se a použít ji.

Proto děkuji mé dnešní drowce, jež mi ukázala, že stále existuje i pro mne možnost před někým pokleknout. Vědom si své síly a naplněný respektem, radostí a snad možná i láskou. Postavit vztah na jiných hodnotách, než je běžné, dokonce na jiných, než je běžné v BDSM. Altair si hraje na koně, aby nemusel se svou silou a váhou předstírat subíka. Já si budu hrát na svého drowa, kterým vlastně nakonec tak trochu i jsem.
Děkuji má fantasie a promiň, že jsem ti v posledních letech příliš nenaslouchal.

Autor On, 15.02.2013
Přečteno 380x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Docela ti to píše, ale rád bych si přečetl spíš nějakou povídku na téma BDSM :-)

13.01.2014 10:21:11 | Firren

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí