Prožívej

Prožívej

Anotace: Někdy je nutné odprostit se od všech věcí a poznat skutečnost

A je to tu! Po dlouhé době zase knížka, která člověka osloví a zanechává v něm pocit uspokojení a nadšení pro putování životem. Je to něco jak pulzující krev, která zrychlí tempo a její tlak se projevuje v našich cévách, vlasečnicích, prostopí do každého koutu našeho těla a my jásáme nad kouzlem celého lidského bytí. Zasahuje to ovšem dál. Kam?? Do hlubokého nitra našeho srdce, naší kouzelné zářící duše, která začne projevovat svou intenzitu ve všech svérách. Její záře již není jednolitá, jednobarevná, ale zasahuje všude, kam se naše vnitřní oko podívá. Dotýká se každého, koho potká, dotýká se každého živého tvora, každé pulzující organické hmoty v našem okolí. Je to láska, je to naděje a víra. Je to ŽIVOT. Naše cesta se proměnila z nepromyšlené stezky následující cesty jiných v náročný výšlap k hoře po neoznačené stezce. Jsme poutníky, jsme dobrodruhy, jsme cestovali po Matičce Zemi. Ano, všechno to dává smysl, všechno tak názorně křičí: ,,Já žiji, já žiji, život je má podoba:" A co my?? Žijeme nebo jen přežíváme?? Prožíváme každý nádech nebo jen běháme ve spěchu a lapeme po dechu, nasáváme bezmyšlenkovitě ten smog a dým naší společnosti. Nebo sedíme tiše a pokorně v rohu krásného parku či zahrady a žasneme nad krásou, která každým momentem bere nový nádech, každou vteřinou se něco změní. Ptáci zpívají své chvály oslavující krásný nový den, žížaly provzdušňují zeminu a nám se zdá, jako by celý povrch planety dýchal, hýbal se, dělal pohyb, tančil a hrál. Je to změna. Je to kouzlo. Je to ŽIVOT. Vidíš to nebo nevidíš?? Věříš v to nebo ne?? Jsi, žij a užívej každý krok, který uděláš, tanči v ulicích a zpívej. Není potřeba strachu, není potřeba názorů ostatních. Ty jsi TY a jím taky zůstaneš. Jednou budeš vzpomínat, zda jsi udělal vše, co jsi mohl. Není čas litovat toho, co jsme neudělali, ale jásat nad tím, co ještě dokážeme. Tak jdi!! Následuj své sny!! Věř, že život nedává žádné omezení. A když, jsou to jenom výtvory naší fantazie!!! Jdi, aby jsi mohl říct, žil jsem, jak jsem chtěla a ničeho nelituju!!!! Utíkej vstříc dobrodružství!! Rozběhni se ke svému vlastnímu já!!

Autor lullaby, 08.03.2013
Přečteno 422x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí