Nový život

Nový život

Anotace: Opět se ve mě probouzí život :-)

Venku je dnes nádherně.Svítí sluníčko a je krásně teploučko. Moje nálada je úžasná.Můj život se konečně začíná ubírat tím směrem, kterým chci.Začínám být konečně štastný.Srdce mé bylo tak dlouho zamrzlé a bezcitné.Ted se vše změnilo.Opět se ve mě probouzí blahodárný život.Dělám vše proto, abych se kvůli lásce už netrápil.Láska je to nejcennější co mám, proto se snažím svou lásku ukázat světu.Čím více svou lásku projevím ostatním lidem,tím více lásky se ke mě vrátí.Za posledních čtrnáct dní se toho v mém životě dálo mnoho.Zažil jsem krásné okamžiky o kterých jsem zatím jen snil.Jestli to tak bude dále pokračovat,tak budu velmi šťastný člověk :-)Okamžik, který mě nejvíce rozradostnil byl ten,kdy jsem si psal s mou nejlepší kamarádkou.Je to moc fajn holka,kterou mám moc rád.Ona mi ukázala co je to život.Pomohla mi když mi bylo nejhůře.Ted jsem její velký dlužník.Vždy ji pomohu, když bude potřebovat.Jsem jí za její pomoc moc vděčný.Minulost nechávám minulostí,konečně jsem se naučil žít přítomností.Jsem za to moc rád,že jsem konečně našel tak dlouho hledané štěstí.Ted jen najít tu pravou lásku a naplno s ní žít.Lásku na celý život.Už nejsem takový, že jen přemýšlím nad tím co mám pro své šťěstí a lásku udělat.Konečně začínám jednat a činit rozhodnutí,která dělají radost mě i ostatním.Už ted se těším na léto, až budu mít dovolenou.Někam si vyrazím na výlet a bude mi krásně.Cítím se opravdu skvěle.Miluji svůj život po všech stránkách :-)
Autor Raďa, 19.05.2013
Přečteno 494x
Tipy 2
Poslední tipující: ewon, Lucy Susan
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zní to jako zpověď než úvaha. Nechceš třeba dopisovat co se ti průběžně děje, aby byla vidět dynamika pocitů, protože tohle působí hodně, fakt hodně synteticky.

22.05.2013 07:57:49 | dead-head

Jsem ráda, že je ti konečně fajn ;) a jsem ráda, že té slečně taky pomůžeš. Vlastně, co vím moc si ji taky pomohl :) :-*

21.05.2013 21:42:48 | Nikolka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí