Zkušenost

Zkušenost

Anotace: Ze života když člověk vyhledává rodinu

Byla sem malá.Měla sem nevlastní sourozence viděla sem je jenom na fotkách.Snažila sem se na ně ptát ale nikdo mi nic neříkal.V životě sem je chtěla poznat.Tak jednoho dne sem to vzala do svých rukou.Koukala sem se po internetu na icQ na facebooku. Věděla sem jméno i věk prostě všechno sebevíc jsem chtěla poznat sestru a bratry.A jednoho dne sem je našla a splnil se mi můj sen.Poznala sem je ve 14.cti letech.Brala sem je jako nejlepší kamarády vídali jsme se pořád.Svěřovali navzájem.Ale pořád sem k ním necítila ten sourozenecký cit.A jednoho dne se stala rána nevlastnímu bratrovi jsem nevyhověla a byla sem ta nejhorší na Světě začal mě odsuzovat..Ale necítila sem k němu ten sourozenecký cit..Je to tím,že jsme spolu nevyrůstali . Je to tím, že jsem nevěděla jak se zachová v jiné situaci.Teď se kolikrát obviňuji proč sem to udělala.Ale chtěla jsem je ze srdíčka poznat.Ale bratr jak se zachoval pro mě bylo to nejhorší na Světě sestra ta mě už nezná díky bratrovi.A druhý ten se nikdy nějak nesnažil se kontaktovat.Máme všichni rádi život a hledáme i rodinu, kterou jsme v životě neviděli. A potom si vyčítáme, že to byla naše chyba. Každý vám něco v životě vyčítá. Vyhledala sem sourozence, ale teď se obviňuji proč jsem to vůbec udělala. Když jsem potom byla ta nejhorší kolikrát by jsme to měli nechat tak jak to je.. Sice chceme poznávat rodinu, ale pak ji rychle ztratíte a celý život se obviňujete. Vždyť jste jenom je chtěli vyhledat, ale pak vás spoustu lidí i obviní. A uvědomila jsem si to , že když někoho z rodiny neznám nebudu vyhledávat já.. Protože rodinu mám stále u sebe . A to jsou milující rodiče. Život není lehký ..A nikdy nebude ale i přesto všechno se snažíme a pak na to doplácíme.. Buďte s rodinou s tou, kterou jste odmalička ta Vám nikdy neublíží.. !
Autor Stanley, 25.06.2013
Přečteno 374x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí