Chtíč

Chtíč

Anotace: Je lehké něco chtít, těžší je však naplnění.

Chtěla bych být jako ty mraky, které se nad našimi hlavami objeví jen jednou a odplují navždy pryč a už se nikdy nevrátí.
Chtěla bych být jako ta vzpomínka, kterou navždy zaženeme, zapomeneme a už se nikdy nevrátí.
Chtěla bych být jako ta písnička, jež je v prvních dnech hitem a za pár let už si na ni nikdo nevzpomene.
Chtěla bych být jako ten led, jenž se jednou v teple rozpustí a už nikdy víc nezamrzne.
Chtěla bych být jako ta špatná slova, která smažou jen ty nejkrásnější činy.
Chtěla bych být jako ta slza v oku, jež kane smutně po tvářích a umírá navždy na rtech.
Chtěla bych být jako ty vločky v zimě, které spadají do kaluží a navždy v nich ukončí své putování.
Chtěla bych být jako ten celý svět, jenž jednou jistojistě zanikne a neobjeví se nikdy více.
Chtěla bych být jako ta květina, jež bez vody zahyne.
Chtěla bych být jako všechno to, co už se nikdy víc nevrátí, jen nechci být jako ta, kterou provází nešťastná láska…
Autor Andýsek73, 20.01.2007
Přečteno 376x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavý nápad, Andýsku...chválím! :)

25.01.2007 17:05:00 | Anjobi.

Hodně zajímavé dílko a strašně moc povedené!! Jen tak dál!! ;o)

21.01.2007 18:19:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí