Deník, díl osmý

Deník, díl osmý

Anotace: Jednou za čas se nahromadí emoce natolik, že je potřeba je dostat ven třeba oním psaním.

Milý deníčku,
omlouvám se, že jsem Tě dlouho opomíjel, ale teď přišel tvůj čas.
Nedávno se začly věci s dominikou velmi komplikovat, začal jsem ji vnímat jako přítěž a neměl dostatek prostoru pro svůj život. Tak tedy již nevyhnutelně se blížil konec. Jedna hádka dopadla fyzickým násilím a ještě tu noc jsem pravil, že se to nikdy nebude opakovat, že se mi to strašně těžce nese. Ještě tu noc jsme si užili fajn sex, ale myslím, že to byl hlavní motor celého vztahu - sex. Čas tak nějak plynul a my se opravdu rozešli, avšak jak to tak dnes již zcela běžně chodí, sexuální potřeby jsme uspokojovali dále a chvíli to vypadalo, že se to snad vrátí do starých kolejí přátelství s výhodami.
Jednoho večera v ofc bytě se jako vždy pilo - tam se asi ani nic jiného nedělá. Při pokusu o odchod mi dominika něco nutně potřebovala sdělit a alkohol udělal své. Došlo k fyzickému násilí. Ještě, že došli chlapci a odtrhli nás od sebe. Bylo mi to moc líto, že měla tu potřebu mě znova fyzicky napadnout. Po pěti třech letech jsem tedy opět upadnul do emoční chvíle a plakal. Začal se tam ve mě lámat chleba a snažil jsem se dožít prázdnin.
Po začátku prázdnin se nějak věci trošku uklidnili a já jel udělat kamarádce do ofc bytu překvapení na její narozeninovou oslavu. Měl jsem spát u dominiky, přičemž měla na pokoji spolubydlící, která než jsme odešli na oslavu oznámila, že tam v noci nebude. Myslím, že už předtím jsme s dominikou tak nějak tušili, že k sexu dojde, jen nebylo místo, teď se však samo zjevilo. Šli jsme tedy na oslavu a kolem půlnoci jsme opustili byt a šli na kolej. Chvíli jsme si povídali a pak se to stalo. Pár dobře mířených slov v nás probudilo opravdu hodně chuti k sexu. Tu noc jsme spolu spali snad 4x. Já se jen ráno sbalil a jel zase domů. Pár dnů na to se ozvala dominika. Chtěla mi říct, že ten den co jsem odjel, byla se svým bývalým sexuálním partnerem posedět a nějak to dopadlo jako "skoro sex". Přišlo mi to dost potupné a naprosto hnusné. Řekl jsem něco ve smyslu, že jestli chce spát se mnou, nemusela by se kurvit. Ale dost mi to leželo v žaludku a opravdu mi to vyrazilo dech.
Následovala dovolená o které nechci mluvit, ale ve spoustě věcí mi otevřela oči a vyjasnila další směr mého života. Konečně jsem získal i trochu sebedůvěry. Po návratu z dovolené mi dominika řekla něco ve stylu, že doufala, že se ještě stavím a víkend u ní pobydu.
Náplánoval jsem si jeden víkend, doma zalhal kam jedu a možná i s vidinou sexu, možná i s vidinou vyjasnění našeho "vztahu", jsem se vydal do brna. Po příjezdu mi akorát volala, že je někde na pivě a jestli chci přijít. Ten den jsem byl na kole, byl jsem dost unavený a tak jsem chtěl jít na kolej. Už tam šlo vidět, že se něco děje. Bylo jí opravdu jedno, že tam jsem. Já jsem myslel, že chce abych tam byl, ale byl jsem jí úplně ukradený. Poté jí psal kamarád, že o ni má někdo zájem - další kamarád s kterým se přátelili na nudapláži. Bral jsem to jako fakt, ikdyž jsem na ní viděl, že by ho chtěla. A docvaklo mi, že jsem tam navíc. Celý zbytek dne jsem se tak cítil. Koukal jsem na ni naprosto obyčejným pohledem, ale uvnitř jsem plakal. V její tváři jsem viděl jen pohrdavost mou osobou, nic víc.
Na večer jsem ji chtěl darovat krásný orgasmus, ale mám pocit, že se neuměla uvolnit, už ji tam nelaskal někdo koho měla ráda. Bylo to takové suché a mě to došlo. Myslel jsem, že se náš vztah dá slepit. Myslel jsem, že když dominiku opustím, naučí se trošku samostatnosti a bude ví vědět, co od života chce. Asi to věděla, chtěla se bavit, chlastat, "kurvit se". Chtěla být obdivována - až se mi z toho obrací kufr. Řekl jsem jí, že se chová hrozně a jestli jsem měl před příjezdem nějakou naději, že ji chci, tak o ni definitivně přišla. Ten den jsem šel navštívit kamaráda a poslechnout si jeho kopec problémů s ženama. Dominika okamžitě nelenila a vyrazila do města. Prej si chtěla popřemýšlet. Večer se mi potom omluvila, že je pravda, že jsem za ní přijel a tak nějak by se mi mohla trošku věnovat.
Ten den tam byl další pokus o sex, snad poprvé jsem viděl jak popustila uzdu své fantazie, když jsem byl svázaný, bezbranný a měl zavázané oči. Jenže i tak to vypadalo, že se mi jen snaží něco vrátit a že je to spíš z donucení. Ačkoli teda těmto hrátkám chybělo trošku kouzla, bylo to fajn. Následující den jsme byli skoro jako za starých časů, vše bylo fajn. Jenže já měl rozhodnuto, že už dominiku nechci. Chci aby si konečně někoho našla, vyspala se s ním a já měl klid a mohl konečně zavřít tuto knihu. Ona se ta kniha zavře sama, ale potrvá to dýl. Jen s pocitem, že je lacinná by mi to šlo asi rychleji.
Teď na konci mi však dochází spousta věcí, bude mi chybět část její povahy, bude mi chybět hromada skvělého sexu, ve kterém se naplnily skoro všechny moje úchylnosti. Jenže taky mi z ní bude vždy špatně, za to jak se zachovala. Myslel jsem si, že je lepší, ale bohužel není. Navíc tím, že mi "bere" přátele, tím se to komplikuje ještě víc. Mám chuť znova utéct jako kdysi, ale asi není kam. Musím jen dýchat a věřit, že to jednou přejde.
Autor Zayo, 18.08.2013
Přečteno 416x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí