Přestáváme mít život rádi?

Přestáváme mít život rádi?

Anotace: Přestáváme mít život rádi? Přestáváme mít život rádi? Začali jsme mít rádi jen...

Přestáváme mít život rádi?

Přestáváme mít život rádi? Začali jsme mít rádi jen bezvýznamné věci, brutalitu a smrt? Když se nad těmito otázkami zamyslíte, tak si řeknete, že to se mě netýká. Opak je ovšem pravdou. Zamyslete se nad sebou a přiznejte se sami sobě. Na které filmy se díváte? Co posloucháte za muziku? Pomohli jste někdy někomu v nesnázích? Koukněte se do zrcadla a řekněte si upřímně koho tam vidíte? Člověka kterého zajímá jen úspěch a on, nebo vidíte člověka, který je ochoten komukoli pomoci?
Ve zprávách denodenně vidíme jak někdo někoho zabil, okradl, unesl a učinil jiné odporné zločiny. Tyto zločiny se nepáchájí ovšem jen na lidech. Páchají se i na zvířatech. Kamkoli se podíváme je jen brutalita, násilí, vraždění a smrt.
Zkuste si jen zapnout televizi a projít všechny programy. Co najdete? Minimálně na šesti z nich jsou krvavé filmy, ve kterých se brutálně vraždí. Takže ruku na srdce, kdo ví na co se kouká vaše ratolest, když nejste doma? Co hrají za hry na počítači? Co dělájí, když jsou podle nich, venku? Hrají si? Tak to sotva.
V dnešní uspěchané době nemá skoro nikdo čas zastavit se a zamyslet se, co tu vlastně vůbec dělá. Má to nějaký smysl? Má to nějaký učel? Ví vůbec někdo jestli má něco na tomto světě a v tomto čase nějaký pochopitelný účel?Vrazi si asi můžou říkat, že život toho nebo onoho důvod mít nemusí a proto ho zavraždí. Můžou to také udělat z pomsty, žárlivosti, zloby a nebo i jen pro vlastní potěšení.
Jaký má tedy smysl žít, když nás může někdo nebo něco zabít? Je smyslem žití to abychom zemřeli? Proč vlastně máme teda žít, když život bývá utrpení? Je tedy nějaký rozumný důvod proč žít a rád? Ví ho někdo? Nebo si každý řekne „Nemám život rád a raději ho skončím.“? Kam patříte VY?
Autor Spiritolf, 09.12.2013
Přečteno 358x
Tipy 3
Poslední tipující: Lucy Susan, J's ..
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Plně souhlasím, že žijem v chaotické době.Myslím si ,ale že mezi námi jsou lidé co mají správně nastavené hodnoty a chápou, co je nejspíše správné. Problém je asi to,že přijmáme informace,které si neověřujeme.

ST a Děkuji, přidávám od oblíbených děl

12.12.2013 07:46:41 | Lucy Susan

Bez vize není život zrovna smysluplný...to je na dlouhé povídání - podívej se do mých úvah.

10.12.2013 10:58:58 | Inna M.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí