Smysl života

Smysl života

Anotace: Život... Jaký je vlastně smysl života? Narodíme se, učíme se, pracujeme a na konec...

Život... Jaký je vlastně smysl života? Narodíme se, učíme se, pracujeme a na konec umřeme.... Je něco po smrti?..
Co je vlastně život?
"Život je kniha a nemá cenu pro toho, kdo neumí číst." Je na tom hodně pravdy...ale ve většině případů nejde o to, že neumíme žít, ale že člověk neví, jak žít, nebo se bojí žít tak jak by chtěl.. Velkou část života trávíme spánkem a ve spánku sníme... Sníme o tom, kým chceme být a čeho chceme dosáhnout... Hodně lidí má strach , že se z toho krásného snu vzbudí, tak spí dál. Málo lidí dostane odvahu vzbudit se a žít.. Snít o realitě je jednoduché, ale udělat z reality svůj sen a žít ho, to je odvaha..
Lidé mají strach z neúspěchu, nešťastné lásky, nebo zklamání, ale kdo nic nezkusí, nic nezažije.. Mi se o tom lehce píše, jenže mám také strach jako většina, ale snažím se o svůj. Nechci mít sen o realitě... Myslím si, že velmi mnoho lidí chce z reality udělat svůj sen bojovat... Samozřejmě nejde to vždycky, ale zkusit se má vše... Život je hra a měli bychom si užít každý její level... Nemusíme si plnit sny jenom pro nás.. Osobně bych chtěla jednoho dne za několik let vyprávět svým vnoučatům, jak jsem dosáhla svého snu... Ve všech ta odvaha je. U někoho na povrchu, u někoho hluboko v duši, ale je tam! Je jen na každém z nás, jestli ji hledat budeme nebo ne... Když se tak zamyslíme, odvahu chce jen to, každé ráno se probudit a přežít celý den.. Je čím dál složitější žít své sny, protože přibývá lidí, kteří vám budou házet klacky pod nohy a srážet vás ke dnu. Ale nezáleží na tom, kolikrát padneme na hubu, ale na tom, jestli vstaneme a půjdeme dál, nebo ne...
Autor Kityna, 27.12.2013
Přečteno 420x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Něco pravdy na tom bude. Nicméně pro mne smysl života mít v tom, ze si budu plnit svůj sen vyznívá trochu sobecky. Přesně tohle nám vtloukaji do hlavy prostřednictvím mnoha reklam. Pokud vsak mám cíl /sen/ nějaký hodnotný, vznešený, třeba touhu pomáhat jinym, nebo pracovat na svých vlastnostech, abych lepším člověkem, to už je ji y/lepší/ plevel.

28.12.2013 10:39:33 | Robin Marnolli

Však jasně! ;) Jen sem tímto chtěla poukázat, aby lidé dostali odvahu vůbec něco udělat, protože velká spousta lidí se jen veze... ;)

05.01.2014 13:41:16 | Kityna

tak s tímto souhlas:-)

05.01.2014 13:54:50 | Robin Marnolli

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí